مدیر پروژه بهینه سازی سد دز در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از انجام عملیات نصب شافت 22 تنی واحد شماره 3 نیروگاه سد دز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷ 05 March 2023

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، “رضا پویان” گفت : پس از اتمام عملیات مونتاژ هدکاور 30 تنی واحد شماره 3، عملیات مونتاژ شافت با موفقیت انجام گردید.

پویان افزود: در ادامه عملیات بهینه سازی طبق برنامه زمانبندی، کلیه همکاران بخش بهینه سازی بصورت موازی در چند جبهه کاری همچون آماده سازی استاتور، روتور، نصب باسداکت ترانس واحد و تابلوهای کنترلی در این پروژه بصورت شبانه روزی در حال تلاش جهت مونتاژ و تکمیل این پروژه می باشند.

وی گفت: در این مرحله شافت توربین پس از عملیات تراشکاری و انتقال به نیروگاه، رنگ آمیزی و سپس نصب آن بر روی رانر واحد شماره 3 با موفقیت انجام گردید و در گام بعدی عملیات نصب استاتور 110 تنی انجام خواهد شد.

گفتنی است بهینه سازی واحد شماره 3 نیروگاه دز به کارفرمایی سازمان آب و برق خوزستان و نظارت شرکت مهندسی مشانیر توسط شرکت نصب ، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان در حال اجرا می باشد و طبق برنامه زمانبندی و نیاز شبکه برق کشور کلیه امکانات در این راستا بسیج شده اند که با یاری خداوند متعال در ابتدای خرداد ماه سال آتی بهره برداری آزمایشی این واحد آغاز گردد.

 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار