مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز از کشف ۱۵ مزرعه استخراج رمز ارز غیرمجاز در غرب این کلانشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۵۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲ 05 March 2023

عبدالحمید عباس شیاری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تلاش برای شناسایی کشف دستگاه‌های رمز ارز غیرمجاز در سطح کلانشهر اهواز اظهار کرد: ۱۵ مزرعه استخراج رمز ارز غیرمجاز در غرب کلانشهر اهواز شناسایی، کشف و جمع‌آوری شد.

وی با تاکید بر ضرورت جمع‌آوری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز افزود: با تلاش فرماندهی انتظامی و دستور مقام قضایی و در راستای کمک به پایداری شبکه، تعداد ۹۰ دستگاه ماینر غیرمجاز از این مزارع ضبط شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز عنوان کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع رسانی و ثبت گزارش در خصوص ماینرهای غیرمجاز از طریق "اپلیکیشن برق من"، سامانه اینترنتی www.tavanir.org.ir/samaat" " و یا شماره گیری ۱۲۱ و ۱۵۲۱ اقدام کنند.

عباس شیاری گفت: اختلاف هزینه برق مصرفی برای تولید رمزارز با قیمت جهانی و سود قابل توجه از این روش، باعث بکارگیری گسترده ماینرهای غیرمجاز شده که با تلاش دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و همیاری مردم در حال شناسایی و جمع‌آوری این دستگاه‌ها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: پایداری شبکه و استمرار خدمت رسانی برق به صرفه جویی حداکثری شهروندان نیاز دارد و از همشهریان عزیز تقاضا داریم همکاری لازم را در صرفه جویی و مدیریت برق داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار