استاندار خوزستان با اشاره به پیش‌بینی حضور بیش از یک میلیون مسافر نوروزی در استان گفت: باید تلاش شود بهترین خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی صورت گیرد.
کد خبر: ۱۰۹۵۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰ 04 March 2023

سیدعلی اکبر حسینی محراب روز شنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران نوروزی استان خوزستان که در محل استانداری برگزار شد اظهارکرد: قبل از ایام نوروز باید جلسات هماهنگی و تقسیم کار بین مدیران و دستگاه‌ها برای تامین امنیت روحی و روانی مسافران نوروزی برنامه‌ریزی شود همچنین موضوع امنیت غذایی و تسهیل در رفت و آمد مسافران مدنظر باشد.

وی افزود: استان خوزستان مشهور به مهمان نوازی است و عشایر و طوایف ما همواره در این موضوع خوشنام بودند لذا در ایام نوروز امسال باید آرامش مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور را فراهم کنیم.

استاندار خوزستان گفت: ما مشکلاتی همچون روشنایی جاده‌ها و ورودی‌های استان و همچنین وجود نخاله‌های ساختمانی در مبادی شهرها را داریم که زیبنده استان خوزستان نیست.

وی ادامه‌داد: از مردم استان می‌خواهم که نظارت کافی بر عملکرد مدیران و زیبایی شهرشان داشته باشند و در صورت بروز مشکل ما را مطلع کنند.

حسینی محراب گفت: الان در محلاتی از شهر اهواز، زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی باعث بسیاری از مشکلات شده در حالی که مکان مشخصی برای تخلیه نخاله‌ها مشخص گردیده لذا شهرداری اهواز در این زمینه باید پررنگ تر ورود کند.

وی با اشاره به زیباسازی شهرها پیش از ورود مسافران نوروزی به استان، افزود: دستگاه‌های اجرایی باید از همان مبادی ورودی شهرها، امکانات لازم را برای مسافران در مدارس، هتل‌ها و اماکن عمومی فراهم و نسبت به نصب چادرهای پذیرایی در محل‌های مشخص اقدام کنند.

استاندار خوزستان گفت: با توجه به همزمانی تعطیلات نوروزی با ماه مبارک رمضان، لازم است که از هر چه سریعتر زمینه حضور مسافران و زائران به استان خوزستان فراهم شود. همچنین برای راهنمایی مسافران، باید تابلوها و بنرهای راهنمای گردشگری در طول جاده‌های استان نصب شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار