سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: به مناسبت ایام نوروز و ماه مبارک رمضان سه نمایشگاه کالای اساسی درپنج نقطه اهواز و پنج نمایشگاه در شهرستان‌های بهبهان، ایذه، دزفول، ماهشهر و آبادان برپا می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۵۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱ 04 March 2023

حمید رضا فلاح شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان‌کرد: این نمایشگاه‌ها با هدف توزیع کالاها و اقلام مورد نیاز مردم برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان و با قیمت مناسب و در جهت ایجاد رضایتمندی مردم برپا می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه‌ها از تاریخ ۱۷ اسفند ماه در استان فعالیت خود را آغاز می کنند و تا پایان ایام نوروز ادامه دارد.

سرپرست اداره کل صمت خوزستان اظهارکرد: این نمایشگاه‌ها در راستای اجرای تصمیمات ستاد تنظیم بازار کشور برای عرضه مستقیم اقلام و کالاهای اساسی در ایام پایانی سال و نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان ایجاد خواهند شد.

فلاح ادامه‌داد: این نمایشگاه‌ها با هدف تسهیل و دسترسی آحاد جامعه به کالاهای اساسی با قیمت مناسب و به منظور حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان برگزار می‌شود.

وی افزود: برپایی این‌نمایشگاه‌ها در کنترل بازار و قیمت کالاهای اساسی بسیار اثر گذار است.

سرپرست اداره کل صمت خوزستان افزود: در این‌نمایشگاه‌ها واحدهای تولیدی و پوشاک و مواد غذایی مستقر خواهند شد و عمده فروش‌ها و بنکداران نیز حضور خواهند داشت.

فلاح با بیان اینکه اداره کل امور پشتیبانی و جهاد کشاورزی نیز در این نمایشگاه‌ها کالا توزیع خواهند داشت ادامه‌داد: مقرر شده که کالاها با ۳۰ درصد تخفیف و ارزان تر از بازار عرضه شود.

فلاح گفت: گشت‌های ویژه نظارتی به عنوان قرارگاه نظارتی با کمک اتحادیه ها، اصناف، بسیج اصناف و بازرسی سازمان صمت استان با یک‌هزار بازرس بصورت شبانه روز در بازار گشت زنی و نظارت خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، اقلامی مانند گوشت قرمز، مرغ، برنج، روغن خوراکی، قند، شکر، چای، میوه، آجیل کالاهای اساسی هستند که با اولویت ویژه در ایام نوروز عرضه خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار