مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در واکنش به این سؤال که علی‌رغم اولتیماتوم شما به باشگاه‌های نفتی خوزستان برای بهبود شرایط در لیگ برتر فوتبال اما همچنان این دو تیم در قعر جدول رده‌بندی هستند، گفت: وظیفه‌ای که بر عهده ما قرار داشت از جمله تذکر به مسئولان این باشگاه‌ها در بحث انتخاب نفرات انجام شد.
کد خبر: ۱۰۹۱۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱ 07 February 2023

حمید بنی‌تمیم امروز در حاشیه اردوی تیم ملی راگبی در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اهداف و وظایف دستگاه ورزش این است که هم شرایط موجود در یک رشته ورزشی را حفظ و هم به گسترش استعدادهای ورزشی کمک کند. راگبی نیز از جمله رشته‌هایی بود که استان خوزستان همیشه در آن حرف برای گفتن داشت. طبق آنچه من اطلاع دارم حدود ۱۰ سال راگبی در خوزستان تعطیل بود اما خوشبختانه با همت هیات انجمن‌های ورزشی استان و آقای داودی رئیس سازمان لیگ راگبی ایران، خوشبختانه این رشته مجدداً در استان خوزستان فعال شده است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: امیدوارم برگزاری اردوی تیم ملی رگبی در اهواز منشأیی برای ایجاد شرایط بهتر برای رشته راگبی در استان خوزستان باشد.

مدیرکل ورزش  و جوانان خوزستان در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه تختی اهواز نیز خاطرنشان کرد: خوشبختانه این ورزشگاه بازسازی و احیا شد و اکنون شرایط خوبی دارد و زمین چمن آن روز به روز بهتر خواهد شد. امیدوارم تعمیر vip و جایگاه ویژه و تکمیل صندلی‌های استادیوم هم با همت مسئولین استانی انجام شود تا کمی از وظایف‌مان را در قبال مردم خوزستان انجام داده باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که علی‌رغم اولتیماتوم شما به باشگاه‌های نفتی خوزستان برای بهبود شرایط، اما همچنان این دو تیم در قعر جدول رده‌بندی هستند، گفت: وظیفه‌ای که بر عهده ما قرار داشت از جمله تذکر به مسئولان این باشگاه‌ها در بحث انتخاب نفرات به عنوان کادر فنی و مدیریتی انجام شد. متاسفانه یکی از دلایل اصلی ناکامی این تیم‌ها تغییرات مداوم در کادر فنی و مدیریتی این باشگاه‌ها است. همچنین ما به ساپورت مالی که از طریق وزارت نفت برای این دو تیم در نظر گرفته شده بود عمل کردیم و تنها همت خود مدیران و کادر فنی تیم‌های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان باقی می‌ماند. امیدوارم آنها با راهنمایی‌های پیشکسوتان و علاقه‌مندان این دو تیم توجه کنند تا هر چه سریع‌تر از این شرایط خارج شوند.

بنی‌تمیم در پاسخ به این سؤال که آیا پولی که از طریق وزارت نفت به حساب اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برای تزریق به تیم‌های نفتی خوزستان واریز شده بود به این دو باشگاه اختصاص پیدا کرد؟ گفت: درصد قابل توجهی از این مبلغ به حساب هر دو باشگاه نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان واریز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار