کد خبر: ۱۰۹۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷ 06 February 2023

سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، دوشنبه  ۱۷ بهمن با حضور معاون وزیر نفت در امور پژوهش و فناوری،جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان،  استاندار خوزستان و مدیران عامل شرکت های نفتی  مستقر در مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد.
به گزارش، روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، سرپرست این شرکت در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و اشاره به حضور ۲۷۰ شرکت داخلی از ۱۶ استان کشور در نمایشگاه امسال، گفت:  بر اساس گزارش ها، حضور دانش بنیان ها در این نمایشگاه دو برابر سال گذشته است و این یعنی فراهم آمدن هرچه بیشتر زمینه برای قدرتمند شدن صنعت نفت از لحاظ دانش فنی و دستاوردهای دانش محور .
مهندس قباد ناصری افزود:  نمایشگاه همواره به  عنوان نقطه آغازین ایده های بزرگ و دستاوردهای اثربخش شناخته می شود‌ و امیدوارم امسال هم بتوانیم با شناسایی توانمندی های شرکت کنندگان، تعامل سازنده تری را ایجاد و کلیه نیازهایمان را تامین نماییم تا موجبات تولید پایدار فراهم آید.
شایان ذکر است، " ایران قوی، نفت دانش بنیان و تکمیل زنجیره ارزش" عنوان شعار سیزدهمین  نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان است که از ۱۷ تا ۲۰ بهمن در محل دایمی نمایشگاه های اهواز برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار