مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: تفاهم نامه همکاری چهارجانبه در زمینه همکاری علمی، مشاوره ای و پژوهشی بین چهار دستگاه اجرایی استان خوزستان منعقد شد.
کد خبر: ۱۰۹۱۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲ 05 February 2023

حمیدرضا فلاح یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این تفاهم نامه همکاری بین سازمان مدیریت صنعتی ، اداره کل صمت ، سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه ولی عصر (عج) و شرکت شهرک های صنعتی خوزستان منعقد شده است.

وی گفت: این تفاهم نامه در راستای ایجاد شبکه علمی و ترویجی و آموزشی به منظور توسعه تسهیل گران بسیج کارخانجات استان، آموزش به مدیران کارخانجات در حوزه کسب و کار، عارضه یابی و بهره وری بنگاه های اقتصادی و برگزاری تورهای آموزشی ، علمی و ترویجی به منظور توسعه دانش و مهارت های علمی کارخانجات منعقد شده است.

مدیر کل صمت خوزستان ، شناسایی و حمایت از مدیران فعال و مبتکر و مخترع، اجرای پروژه های تحقیقاتی و کاربردی و استفاده از امکانات و تجهیزات آموزشی در برگزاری دوره ها و همایش ها را از دیگر مفاد این تفاهم نامه عنوان کرد.

وی ادامه داد: هدف از انعقاد این تفاهم نامه استفاده از توانایی های علمی و توسعه همکاری های آموزشی، مشاوره ای، تحقیقاتی و فناوری در جهت استمرار ارتباط سازمان یافته به منظور برطرف نمودن نیازهای کارخانجات در استان خوزستان است.

در خوزستان ۲هزار واحد تولیدی وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار