مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در آستانه چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی گفت: در دهه فجر امسال ۱۴ پروژه آب شهری و روستایی با اعتباری معادل ۲ هزار و ۳۴۸ میلیارد ریال در استان خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۰۹۱۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷ 05 February 2023

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افتتاح طرح‌های آبرسانی به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار کرد: با افتتاح این طرح‌ها بیش از ۱۲۱ هزار نفر از آب شرب با کیفیت بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: در دهه فجر امسال ۱۴ پروژه آب شهری و روستایی با اعتباری معادل ۲ هزار و ۳۴۸ میلیارد ریال در استان خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: برای اجرای این پروژه‌ها در مجموع ۲ هزار و ۳۴۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، استانی، تملک دارایی، تنش آبی، عمرانی و محرومیت زدایی شرکت آب و فاضلاب سرمایه‌گذاری شده است.

کرمی نژاد عنوان کرد: این پروژه‌ها با هدف ساماندهی در بخش آب و در شهرهای آغاجاری، حر، اندیمشک و رامهرمز و روستاهای سردشت زیدون، هندیجان، دشت آزادگان، کارون، باوی، شادگان، رامشیر، هفتکل و اهواز به بهره‌برداری می‌رسند.

وی ادامه داد: حفاری چاه شماره دو شهر آغاجاری، احداث شبکه توزیع آب شهر حر، احداث تاسیسات سرچاهی دوکوهه شهرستان اندیمشک و افزایش ظرفیت تامین آب شهرستان رامهرمز، پروژه‌های این شرکت است که همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، وارد مدار بهره‌برداری می‌شوند.

مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: ترمیم و بازسازی چاه‌های سردشت زیدون و اصلاح خط انتقال آب تا تاسیسات دریهک هندیجان، خرید و نصب دو باب مخزن پیش‌ساخته فلزی ۵۰۰ متر مکعبی چذابه، آبرسانی به روستاهای مسیر سویسه شهرستان کارون، آبرسانی به روستای نگازه شهرستان باوی، آبرسانی به روستای منصوره شهرستان شادگان، آبرسانی به روستاهای غدیر سبع، فرهه یک و دو، چای سودان و مسلمیه، آبرسانی به روستاهای ام الخثی علیا و وسطی و سفلی و فاز اول آبرسانی به روستاهای رغیوه، از دیگر پروژه‌های این شرکت است که در دهه فجر وارد مدار بهره‌برداری می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار