مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزاری نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان را مهمترین رویداد صنعت نفت در جنوب عنوان کرد.
کد خبر: ۱۰۹۰۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷ 05 February 2023

به گزارش روابط عمومی، مهندس امیر بصیری با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان از 17 تا 20 بهمن ماه جاری بیان داشت: در این رویداد عظیم که در سال توليد، دانش بُنیان، اشتغال آفرین و با شعار «ایرانِ قوی، نفتِ دانش‌بنیان و تکمیل زنجیره ارزش» برگزار می شود، شرکت‌های نفتی و شرکت های دانش بُنیان به نمایش آخرین دستاوردهای خود می پردازند.

وی درخصوص اقدامات پشتیبانی صورت گرفته از سوی مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید برای برگزاری باشکوه این نمایشگاه گفت: یک دستگاه لودر به همراه یک دستگاه کُمپرسی برای محوطه سازی در نمایشگاه مُستقر شده اند. همچنین دو دستگاه لجن کش(سپتیک تانک) جهت تخلیه آب‌های سطحی و آبگرفتگی در سطح نمایشگاه در روزهای اخیر و در زمان برگزاری نمایشگاه مشغول به فعالیت است.

مهندس بصیری با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت حمل و مونتاژ دستگاه آتی واگن ساخت متخصصان مناطق نفت‌خیز جنوب با همکاری اداره کنترل فوران چاه‌های نفت‌وگاز برای ارائه در سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت گفت: دو دستگاه جرثقیل ۵۰تن و ۲۵تن، دو دستگاه کمرشکن ۷محور، ۴دستگاه کفی تریلر و یک دستگاه لیفتراک ۷تن جهت جابجایی اقلام نمایشگاهی صنعت نفت بکارگیری شده اند.

به گفته‌ی وی، مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفت خیز جنوب همچنین تعداد قابل توجهی از خودروهای سواری، وانت دوکابین، ون و اتوبوس را در اختیار این نمایشگاه قرار داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار