سیزدهمین جلسه شورای پایایی منطقه‌ای شبکه برق خوزستان با موضوع آماده‌سازی شبکه برای تابستان ۱۴۰۲ با حضور مدیران برق منطقه‌ای خوزستان، شرکت‌های توزیع نیروی برق اهواز، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد و نیروگاه‌های تولید برق برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۹۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲ 25 January 2023

محمود دشت‌بزرگ رئیس شورای پایایی منطقه‌ای شبکه برق خوزستان در این نشست اظهار کرد: از پیک تابستان ۱۴۰۱ با موفقیت عبور و در شاخص‌‍‌های ارزیابی کیفیت عملکرد در ارزیابی شرکت‌ها به رتبه برتر رسیدیم.

وی با بیان اینکه این جلسه برای مرور تجربیات پیک قبل و بررسی برنامه‌ها برای افق تابستان ۱۴۰۲ تشکیل شده است، تصریح کرد: مهمترین دستور کاری ما آمادگی برای مواجهه با پیک سال آینده و تحقق تعهدات و تکالیفی است که شرکت‌های عضو این شورا برای آمادگی شبکه بر عهده دارند.

رئیس شورای پایایی منطقه‌ای شبکه برق خوزستان با بیان اینکه در این نشست گزارش عملکردها ارائه شود، افزود: انتظار است که طرح‌ها و پروژه‌های حوزه بهره‌برداری و تعمیرات سالیانه و توسعه بخش نیروگاهی در زمان باقیمانده به سرانجام برسد و شبکه آماده ورود به پیک تابستان ۱۴۰۲ شود.

به گزارش ایسنا، دشت‎بزرگ با تاکید بر لزوم وارد مدار شدن نیروگاه دوکوهه اندیمشک، گفت: خط ۲۳۰ کیلوولت دومداره ارتباطی نیروگاهی دوکوهه اندیمشک را شرکت برق منطقه‌ای خوزستان احداث و برق‌دار کرده است.

وی اظهار کرد: ما به عنوان شورای پایایی منطقه‌ای شبکه برق خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد همواره در صدر بهترین عملکردها قرار داشته‌ایم و امیدواریم که این شرایط را برای سال آینده نیز رقم بزنیم و با تامین برق پایدار، رتبه برتر را در ارزیابی عملکردها کسب کنیم.

عباسی مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق رامین با ارائه گزارشی از وضعیت نیروگاه‌های حرارتی تولید برق، در خصوص نیروگاه دوکوهه اندیمشک، گفت: با توجه به آمادگی خط ارتباطی نیروگاه دوکوهه، راه‌اندازی اولیه این نیروگاه با موفقیت‌ انجام شده و در حال تدارک این هستیم که در روزهای آینده نیروگاه را به شبکه سنکرون کنیم.

ارائه گزارشی از برنامه‌های شرکت برق منطقه‌ای و شرکت‌های توزیع جهت گذر از پیک ۱۴۰۲، گزارش برنامه عملیاتی تولید نیروگاه‌های حرارتی در زمستان ۱۴۰۱ و تابستان ۱۴۰۲ و گزارش برنامه‌های اجرایی و مدیریت مصرف در شبکه انتقال و فوق توزیع و حوزه توزیع در زمستان ۱۴۰۱ و تابستان ۱۴۰۲ از دیگر دستورکارهای نشست شورای پایایی منطقه‌ای شبکه برق خوزستان بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار