غرب باید بداند در صورتی که سپاه پاسداران نبود، امروز بایستی در لندن،بروکسل،پاریس،برلین و وین با مولود ناقص الخلقه خود یعنی داعش مبارزه می کرد و قطعا آرامش امروز مردم خود را مدیون سپاه و سردار پرآوازه اسلام, شهید قاسم سلیمانی است.
کد خبر: ۱۰۸۹۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴ 24 January 2023

روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان با صدور بیانیه ای اقدام اتحادیه اروپا در تروریستی نامیدن نیروی نظامی رسمی کشور یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد.متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذِینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیهِمْ وَ لا هُمْ یحْزَنُونَ

اقدام نابخردانه اتحادیه اروپا در تروریستی خواندن نیروی نظامی رسمی کشور یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در طی سال های گذشته بیشترین وقت و انرژی خود را صرف مبارزه با تروریسیم و مبارزه با گسترش این پدیده شوم بخصوص در سطح منطقه کرده است، نشان دهنده دستپاچگی دشمنان قسم خورده این سرزمین و استیصال آنها می باشد.

سپاه پاسداران به عنوان مولود انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته در همه میدان های مورد نیاز کشور و مردم از جنگ تحمیلی،زلزله،سیل،محرومیت زدائی،اشتغالزایی،تولید علم و…حضور موثر و فعالی داشته و این جانفشانی ها سبب ایجاد یک پیوند عمیق بین این مجموعه و مردم شده است که هیچ دسیسه و فضاسازی نمی تواند این پیوند مستحکم را از بین ببرد.

طنز تلخ ماجرا این است که اتحادیه اروپا و آمریکا که در طی این سال ها به اذعان خودشان گروه های تروریستی مانند داعش را تشکیل دادند و به حمایت های لجستیکی و سیاسی از آن پرداختند تا شنیع ترین جنایت های عصر حاضر را رقم بزنند، داعیه مبارزه با تروریسم را پیدا کردند، حال آنکه این استانداردهای دوگانه از سوی همه ملت های آزادیخواه و مستقل مردود است.

غرب باید بداند در صورتی که سپاه پاسداران نبود، امروز بایستی در لندن،بروکسل،پاریس،برلین و وین با مولود ناقص الخلقه خود یعنی داعش مبارزه می کرد و قطعا آرامش امروز مردم خود را مدیون سپاه و سردار پرآوازه اسلام, شهید قاسم سلیمانی است.

مردم مظلوم منطقه خاورمیانه که سال هاست بخاطر زیاده خواهی کشورهای غربی بیش از هر جای دیگری طعم تروریسم را چشیده اند، بهترین شاهد و مدعا در معرفی سپاه پاسداران ایران اسلامی بعنوان یک نیروی ضد تروریستی و حامی خود در منطقه می باشند.

سازمان آب و برق خوزستان ضمن محکوم کردن این اقدام نابخردانه اتحادیه اروپا،حمایت کامل خود را از مجموعه خدوم و اثرگذار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام داشته و مزید توفیقات فرماندهان و نیروهای ولایتمدار سپاه تحت فرماندهی مقام عظمای ولایت را از خداوند بزرگ مسئلت می کند.

روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار