استاندار خوزستان گفت: تکمیل تجهیزات بیمارستان علوی آبادان و ورود اتباع کشور همسایه عراق به منطقه موجب رونق اقتصادی آبادان و خرمشهر و توسعه گردشگری درمانی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۸۹۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵ 24 January 2023

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی‌اکبر حسینی‌محراب، روز سه‌شنبه در آیین بهره‌برداری از بیمارستان علوی آبادان بیان کرد: امید می‌رود این بیمارستان برای درمان مردم آبادان و خرمشهر به ویژه بیماران کشور عراق بسیار موثر باشد.

وی گفت: این بیمارستان هدیه رهبر معظم انقلاب به مردم آبادان و خرمشهر بود که در کمترین زمان ممکن افتتاح شد.

استاندار خوزستان افزود: با قول هایی که رییس بنیاد مستضعفان داده امیدواریم سایر بخش ها و تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان تکمیل و تامین شود تا قدم خوب و مناسبی برای درمان مردم منطقه و مسافران عراقی باشد.

وی با بیان اینکه این بیمارستان فوق تخصصی با امکانات جدید و مدرن ساخته شده است، بیان کرد: بنیاد مستضفان کمک کرد تا این هدیه رهبر معظم انقلاب به مردم آبادان و خرمشهر در کمترین فرصت آماده شود.
وی گفت: امیدوارم با قول‌های داده‌شده، بقیه بخش‌های این بیمارستان نیز افتتاح شود تا یک قدم موثر برای درمان مردم آبادان، خرمشهر و بیماران عراقی برداشته شود.

حسینی محراب ادامه داد: با توجه به کمبود بیمارستان در منطقه احداث این بیمارستان یک نیاز بود که از امروز مردم آبادان و خرمشهر می‌توانند از پزشکان فوق تخصص استفاده کنند.

مرکز تخصصی و فوق تخصصی علوی آبادان با بخش‌های اورژانس، رادیولوژی، بخش‌های بستری، سی.سی.یو، روماتولوژی و فیزیوتراپی که امروز سه شنبه با حضور رییس بنیاد مستضعفان افتتاح شد،جزو بیمارستان‌های بزرگ خوزستان محسوب می‌شود.

برای ساخت و تجهیز این بیمارستان ۲۴۲ تخت خوابی هشت هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

با بهره برداری از این مرکز درمانی ۲۵ درصد به ظرفیت درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزوده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار