مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از اعزام ۵۲ هزار دانش آموز خوزستانی به اردوی راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶ 22 January 2023

مسعود حمیدی‌نژاد در آیین افتتاح راهیان نور که امروز (۲ بهمن‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد:  به کوری چشم همه کشورهای اروپایی و امریکا و ایادیشان ما این بسیجیان را تربیت می کنیم که انشاءالله پاسداران آینده این انقلاب باشند. پاسداری مکتب است و شغل نیست بلکه پاسداری از تفکر و اندیشه است. 

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: این حرکت امروز در پاسداشت شهدا در دوران دفاع مقدس است تا به دشمنان بگوییم که این تفکر و اندیشه در نظام جمهوری اسلامی جاری است. 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ما میزبان راهیان نور از سراسر ایران هستیم؛ کار ویژه ای امسال برای استعدادهای درخشان انجام می شود و یک هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان استعدادهای درخشان از ۲۳ بهمن تا ۱۵ اسفند در این مناطق حضور پیدا می‌کنند. 

وی افزود: در چهار ناحیه آموزش و پرورش اهواز، با هماهنگی دو ناحیه امام حسین(ع) و امام علی(ع)، ۲۰ هزار نفر را به این اردوها اعزام خواهیم کرد. از دیگر شهرستان‌های استان خوزستان نیز ۳۲ هزار نفر اعزام می‌شوند. 

وی یادآور شد: البته در کنار آن اردوهای راهیان پیشرفت نیز در حال انجام است. همه این کارها با این هدف انجام می شود که دانش آموزان دید معنوی پیدا کنند. این اردوها آموزش‌های همه جانبه به دانش آموزان ارائه می‌دهند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار