معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات اجرایی چهارخطه بخشی از محور اهواز – ملاثانی - مسجدسلیمان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۸۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱ 22 January 2023

رحمان بهرامی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مسیر پر تردد اهواز به سمت مسجدسلیمان اظهار کرد: فاصله اهواز تا مسجدسلیمان حدود ۱۱۹ کیلومتر است که بخشی از این مسیر به طول ۲۶ کیلومتر از اهواز تا ملاثانی به صورت ۶ خطه است.

وی افزود: اکنون عملیات اجرایی چهارخطه شدن ۱۰ کیلومتر از این مسیر حد فاصل پلیس راه ملاثانی تا شهر جدید رامین نیز آغاز شده است تا شاهد شرایط بهتر تردد در این مسیر باشیم.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه اعتبار اجرای این پروژه ۱۶۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی است، گفت: تسهیل در تردد، کاهش مصرف سوخت، حوادث جاده‌ای و ارتقا سطح ایمنی جاده از اهداف این پروژه است.

بهرامی ادامه داد: بخش دیگری از این مسیر از دو راهی لالی تا میدان دانشگاه مسجدسلیمان حدود ۱۰ کیلومتر طول دارد که ۹ کیلومتر از آن چهارخطه شده است و باقی مانده آن نیز چهارخطه خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم تا سال آینده بخش اعظمی از این طرح‌ها در محور اهواز - مسجدسلیمان افتتاح شوند و زیر بار ترافیکی بروند تا شاهد ارتقا سطح ایمنی در این محور باشیم.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: پروژه چهارخطه اهواز - مسجدسلیمان از لحاظ اقتصادی برای مردم و دسترسی محصولات کشاورزی به بازارهای هدف بسیار مهم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار