یادداشتی با عنوان < سپاه، مضمون سبز شهامت در جاده سرخ شهادت> را به قلم حسین عبدالعزیزی در پایگاه خبری قلم ماندگار بخوانید.
کد خبر: ۱۰۸۸۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶ 21 January 2023

قلم ماندگار/ خوزستان:

حسین عبدالعزیزی

به گزارش قلم ماندگار، < من یک سپاهیم> به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، سپاه پر افتخارترین مجموعه ها است

باید گفت: ترس دشمن از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طبیعی است زیرا که این نهاد انقلابی مسئله نوآوری وخلاقیت را در کشورمان محقق ساخته است بطوریکه این نوآوری ها در تجهیزات جنگی، نظامی و تولید پیش قدم بوده است.

در واقع می توان بیان کرد سپاه، مضمون سبز شهامت در جاده سرخ شهادت است و این عامل ابتکار و خلاقیت باعث ایجاد ترس و دلهره در دل دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام ما شده است و این مهم موجب تهمت زدن اتحادیه جنایتکار اروپا علیه این نهاد انقلابی شده است.

خنثی سازی بحران ها و توطئه هایی که به دست دشمنان خارجی و داخلی در کشورمان ایجاد شده بود به دست توانمند فرزندان انقلابی ما در سپاه به خوبی در نطفه خفه شده است و علاوه بر آن هویت جنایتکارانه و خبیثانه دشمنان را نیز در جهان اشکار و بر ملا ساخته است.

همچنین باید اذعان کرد تلاش های استکبار جهانی آنهم با هزینه های هنگفت را نیز هدر داده است و این موضوع نیز سبب عصبانیت عوامل جنایتکار شده است و این نهاد انقلابی را در لیست تحریم ها قرار داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار