نشست بررسی راهکارهای گسترش همکاری صنعت نیشکر و تامین اجتماعی، سه شنبه (27 دی ماه) با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و مدیرکل تامین اجتماعی استان خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱ 18 January 2023

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این نشست بر تقویت و توسعه تعامل صنعت نیشکر و سازمان تامین اجتماعی در راستای افزایش رضایتمندی کارکنان تاکید شد.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی خوزستان این افزایش تعامل را عاملی برای رضایتمندی بیش از پیش کارکنان و رونق تولید در مجموعه بزرگ شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی عنوان کرد.

عبدالرضا روشنی با تاکید بر نقش اشتغال‌زای صنایع در استان، افزود: صنعت نیشکر ظرفیت گسترده‌ای برای تحقق اشتغال‌زایی در خوزستان ایجاد کرده و در کنار صنایع پتروشیمی و نفت، جایگاه ویژه‌ای در استان دارد و با رونق تولید، خیر و برکت را برای منطقه به ارمغان آورده است.

صنعت نیشکر در خوزستان اشتغالی بالغ بر ۳۵ تا ۴۰ هزار نفر به طور مستقیم و تقریبا به همین میزان اشتغال غیرمستقیم ایجاد کرده و از این میزان، با احتساب کشت و صنعت هفت‌تپه، در مجموع 26 هزار نفر در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی نیز در این نشست، از خدمات بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی خوزستان به صنعت نیشکر قدردانی کرد. دکتر عبدعلی ناصری با بیان اینکه همواره رفاه و سلامت پرسنل نیشکر از اولویت‌های اصلی است، تاکید کرد، شرکت توسعه نیشکر بدهی معوقه به تامین اجتماعی ندارد و حق بیمه کارکنان بموقع پرداخت می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از تعامل سازمان تامین اجتماعی در حل مشکل بیمه‌ای کارگران هفت‌تپه، از اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این واحد نیشکری خبر داد. 

بر اساس این گزارش، اجرای این طرح در نیشکر هفت‌تپه در مرحله بررسی قرار دارد و پس از رفع اشکالات و تکمیل اطلاعات اجرا و کارگران از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار