معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ۱۲ واحد مسکونی در پی بارندگی اخیر در استان ریزش کردند که به ساکنان این منازل امدادرسانی شد.
کد خبر: ۱۰۸۸۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷ 18 January 2023

به گزارش ایرنا امیرعباس نجفی روز چهارشنبه در خصوص نحوه امدادرسانی به آسیب دیدگان ناشی از بارندگی اخیر در خوزستان بیان کرد: از صبح امروز چهارشنبه تاکنون به ۱۱۷ خانوار متاثر از بارندگی‌ها از سوی امدادگران این جمعیت امدادرسانی شده و اقلام زیستی دریافت کردند.

وی افزود: علاوه بر چهار واحد مسکونی که دیشب در شهرآغاجاری بر اثر بارش باران دچار ریزش شد، هفت منزل در هندیجان و یک منزل در بهبهان نیز امروز بر اثر شدت و میزان بارندگی ها دچار ریزش شدند که با حضور نجاتگران به خانوارهای متاثر امدادرسانی انجام شد و به منطقه امن انتقال یافتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم تا در روند امدادرسانی ها تسریع ایجاد شود، بیان کرد: شعب جمعیت هلال احمر هم اکنون در آماده‌باش کامل قرار دارند و پاسخگوی نیاز حادثه دیدگان هستند.

نجفی گفت: افرادی که دچار حادثه می‌شوند می‌توانند در صورت مواجهه با مشکل با شماره ۱۱۲ تماس حاصل کنند.

به گزارش ایرنا سامانه بارشی باران از عصر دوشنبه هفته جاری در خوزستان فعال شد و بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان تا امروز چهارشنبه در برخی مناطق استان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار