مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: اجرایی شدن طرح شهید محمودوند گام مهمی در راستای کاهش میزان آمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل است.
کد خبر: ۱۰۸۷۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵ 17 January 2023

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حمیدی نژاد صبح امروز سه شنبه در چهارمین جلسه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی ضمن تاکید بر اهمیت اجرای منسجم طرح شهید محمودوند در سطح مناطق و نواحی اظهار کرد: این طرح یکی از برنامه‌های راهبردی مجموعه تعلیم و تربیت کشور در حوزه کاهش میزان آمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل است و با هدف برقراری و بسط عدالت آموزشی در سطح مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان اجرایی می‌شود.

وی در ادامه با برشمردن اهداف طرح شهید محمودوند، توضیح داد: شناسایی، جذب و نگهداشت دانش آموزان بازمانده از تحصیل و نیز برقراری عدالت آموزشی و به بیانی دیگر تحقق نصیب برابر آموزشی مهمترین اهداف اجرایی شدن طرح شهید محمود وند در سطح استان خوزستان است‌.

حمیدی نژاد در پایان گفت: قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی بستر بسیار خوب و اثربخشی برای تحقق اهداف و برنامه‌های آموزش و پرورش است و بی شک این قرارگاه زمینه را برای حضور فعال نیروهای جهادی در آموزش و پرورش خوزستان را فراهم می‌آورد چرا پیشبرد اهداف آموزش و پرورش بدون روحیه جهادی ممکن نخواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار