مدیر عامل آبفا خوزستان از تکمیل طرح فاضلاب منطقه کروشات اهواز خبر داد و گفت: کارهای قابل توجهی در شبکه فاضلاب اهواز و کارون انجام شده، اما تا زمان تکمیل این اقدامات نیمه تمام، قطعا با مشکلاتی مواجه خواهیم بود.
کد خبر: ۱۰۸۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴ 17 January 2023

محمدرضا کرمی نژاد در حاشیه بازدید از منطقه کروشات اهواز در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طرح فاضلاب در منطقه کروشات تکمیل شده است و با اجرای پروژه خط جمع‌کننده مشکل دفع فاضلاب در این منطقه به طور کامل برطرف خواهد شد.

وی افزود: پروژه فاضلاب در خیابان‌های کروشات اجرایی شده است و در خیابان تراکتورسازی این منطقه خط جمع کننده‌ای طی هفته جاری اجرایی خواهد شد تا مشکل فاضلاب این خیابان‌ها و منطقه کروشات حل شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: با اجرای این خط جمع‌کننده، مشکل سال‌های اخیر فاضلاب‌های خیابان تراکتورسازی از مقطع مسجد به خیابان ۸ کروشات برطرف می‌شود و مردم نگرانی در خصوص دفع فاضلاب و آبگرفتگی نخواهند داشت.  

وی ادامه داد: کارهای بسیاری از آغاز دولت سیزدهم تا به امروز انجام شده تا مردم در مناطق مختلف اهواز مشکلی در بحث دفع فاضلاب نداشته باشند.

کرمی نژاد خاطرنشان کرد: کارهای قابل توجهی در شبکه فاضلاب اهواز و کارون انجام شده، اما تا زمان تکمیل این اقدامات نیمه تمام، قطعا با مشکلاتی مواجه خواهیم بود.

برچسب ها: فاضلاب ، اهواز ، آبفا ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار