این نمایشگاه امروز دوشنبه (۲۶ دی ماه) با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری خوزستان، سرپرست فرمانداری اهواز و جمعی از مسئولین استانی در نمایشگاه بین‌المللی اهواز افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۸۷۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶ 16 January 2023

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با حضور در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و دهمین فن بازار استان خوزستان، آخرین دستاوردهای پژوهشی و دانش‌بنیان خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این نمایشگاه امروز دوشنبه (۲۶ دی ماه) با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری خوزستان، سرپرست فرمانداری اهواز و جمعی از مسئولین استانی در نمایشگاه بین‌المللی اهواز افتتاح شد.

در نمايشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خوزستان مدیرعامل موسسه تحقیقات و آموزش توسعه نیشکر و تعدادی دیگر از مدیران صنعت نیشکر حضور پیدا کردند.

در حاشیه بازدید مقامات استانی از بخش‌های مختلف غرفه توسعه نیشکر، کارشناسان حاضر در این غرفه توضیحاتی درباره آخرین دستاوردهای پژوهشی و دانش‌بنیان از جمله راه‌‌اندازی کارخانه محیط‌زیستی تغلیظ ویناس و اصلاح مخمر مورد استفاده در صنعت تولید الکل و تولید سویه جدید ارائه کردند.

غرفه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به عنوان شرکتی پیشرو در پژوهش، تحقیقات، نوآوری و بومی‌سازی قطعات و دستگاه‌ها در دو حوزه صنعت و کشاورزی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دستگاه‌ها و سازمان‌های خوزستان مستقر است.

صنعت توسعه نیشکر با داشتن یکی از مهمترین دپارتمان‌های علمی و تحقیقاتی کشور و مجموعه مدیریت مطالعات کاربردی مستقر در واحدهای نیشکری با بهره‌گیری از صدها محقق و پژوهشگر، تلاش‌های مستمری برای بهره‌وری نیشکر در همه بخش‌ها انجام داده است.

این شرکت با به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها در جهت خودکفایی، رونق تولید و رفع موانع گام برداشته و تاکید بر پژوهش‌های کاربردی در دو حوزه صنعت و کشاورزی و تعامل حداکثری و اثربخش با دانشگاه‌ها و شرکت‌های استارت‌آپی و دانش‌بنیان در سرلوحه کاری این شرکت قرار دارد.

افزایش تولید الکل طبی بر پایه دانش‌های نوین، تولید محصولات جدید نیشکری، افزایش تولید شکر در شرایط بحران آبی، نوآوری و خلاقیت در ساخت و بومی‌سازی قطعات و دستگاه‌های مورد نیاز بخش صنعت و کشاورزی با وجود تحریم‌ها، بهره‌گیری از روش‌های نوین برای استفاده مجدد از زهاب نیشکر در کشت گیاهان و گونه‌های درختی متنوع در کانون‌های ریزگرد، کشت واریته‌های مختلف و…. ثمره سال‌ها تحقیق و پژوهش محققان نیشکر و همراهی این صنعت بزرگ با جامعه علمی و دانشگاهی استان و کشور است.

بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و دهمین فن بازار استان خوزستان در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌المللی خوزستان در غرفه خلیج فارس افتتاح شد.

در این نمایشگاه شرکت‌های بزرگ خوزستان از جمله شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی دستاوردهای تحقیقاتی و پژوهشی خود را به نمایش گذاشتند.

اگر شما هم می‌خواهید با دستاوردهای دانش‌بنیان صنعت نیشکر بیش از پیش آشنا شوید، می‌توانید تا ۲۸ دی ماه با حضور در نمایشگاه بین‌المللی اهواز، از غرفه شرکت توسعه نیشکر دیدن کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار