کد خبر: ۱۰۸۷۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶ 16 January 2023

اختصاصی هما خوزستان

مینا فراز

بارش برف در ارتفاعات تراوت و مناظر چشم نوازی را به نمایش گذاشته است هر سال در فصل زمستان دانه‌های مرواریدی میهمان مناطق سردسیر کشور می‌شوند جالب است بدانیم خوزستان گرم و خشک نیز از بارش برف در فصل سرد سال بی نصیب نمی‌ماند.

ارتفاعات خوزستان ودامنه‌های زاگرس منطقه تاراز هرساله با بارش برف سفید پوش می‌شود از مرز میان استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری در منطقه تاراز امسال نیز با بارش برف شاهد سفیدی کوه‌ها شده است دور سفید میهمان ارتفاعات شهرستان باغملک و مرز بین استان خوزستان و استان کهگیلویه و بویراحمد نیز می‌شود.

در هوای برفی و مه آلود رانندگی بسیار خطرناک است و برای تردد در محور‌های برفگیر استان خوزستان همواره باید زنجیر چرخ و تجهیزات گرمایشی داشت و مجهز دل به جاده زد.

گشت‌های راهداری و حمل و نقل جاده ای، امدادگران جمعیت هلال احمر و اورژانس برای خدمت‌رسانی در حالت آماده باش قرار دارد تا در صورت رخداد حادثه برای شهروندان سریعاً خود را بر محل حادثه برسانند.

صبح یک روز سرد زمستانی زمانی که در ارتفاعات خوزستان بارش برف رخ می‌دهد تصاویری بسیار زیبا و چشم نوازی منتشر می‌شود، رخت سفیدی که فصل زمستان برای مناطق سردسیرمی کند بازی و شادی کودکان و ساختن آدم برفی که از بچگی در ذهن همه ما نقش بسته است در زمستان لذتی وصف ناپذیر دارد.

رئیس پلیس راه خوزستان از رانندگان خواست در زمان وقوع مه نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد حوادث ناگوار و تصادف در جاده‌های استان نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار