مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به شرکت ۳۸ هزار دانش آموز دانش‌آموز دختر و ۲۵ هزار دانش آموز پسر در جشن‌های تکلیف دانش آموزی در استان گفت: نهادینه کردن معارف و مفاهیم اخلاقی تربیتی بین دانش‌آموزان یک برنامه اولویت‌دار است.
کد خبر: ۱۰۸۷۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳ 16 January 2023

مسعود حمیدی‌نژاد در حاشیه آیین جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر شهر اهواز که امروز (۲۶ دی‌ماه) برگزار شد، ضمن تاکید بر ضرورت انتقال آموزه‌ها و مفاهیم تربیتی به دانش‌آموزان از سنین پایین، اظهار کرد: برگزاری جشن‌های تکلیف دانش‌آموزی می‌تواند نقش مهمی در شکل‌گیری شخصیت دینی و اعتقادی دانش‌آموزان ایفا کند و استقبال دانش‌آموزان از برگزاری برنامه‌های این چنینی بستر بسیار خوبی برای تحقق برنامه‌های تربیتی فراهم می‌آورد.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه با اشاره به میزان مشارکت دانش‌آموزان در جشن‌های تکلیف دانش‌آموزی، خاطرنشان کرد: برگزاری جشن‌های تکلیف دانش‌آموزی در استان خوزستان از ۱۸ دی‌ماه آغاز شده است و تا پایان بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت. در این جشن‌ها بالغ بر ۳۸ هزار دانش‌آموز دختر و ۲۵ هزار دانش‌آموز پسر که امسال به سن تکلیف رسیده‌اند شرکت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مجموعه برنامه‌های کشوری نور چشم با هدف ترویج فرهنگ نماز در سراسر کشور در حال اجرا است و برگزاری جشن‌های تکلیف دانش‌آموزی نیز در همین راستا در استان خوزستان در حال برگزاری است‌.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار