معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از ارائه محصولات دانش بنیان فنی و ‌حرفه‌ای در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۷۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰ 16 January 2023

منصور زنگنه‌منش در گفت وگو با ایسنا، ضمن تبریک هفته پژوهش از ارائه دستاوردهای پژوهشی منجر به تولید محصول در این نمایشگاه توسط اداره‌کل آموزش و فنی حرفه‌ای استان خبر داد و اظهار کرد: این محصولات حاصل پژوهش‎‌های کارشناسان اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای است که شامل دستگاه داده‌نگار کمپرسور، دستگاه تست ای‌سی اینورتر در بردهای الکترونیکی سیستم‌های تهویه مطبوع، دستگاه سیم‌پیچی اتوماتیک و دستگاه پایش سیستم ارت است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه از مقالات بین‌المللی و کتب آموزشی تدوین شده توسط مربیان و کارشناسان اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان نیز رونمایی خواهد شد.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: هدف از ساخت دستگاه سیم‌پیچی اتوماتیک، سرعت و دقت‌بخشی در انجام مراحل سیم‌پیچی الکتروموتورها به صورت یک فرآیند کاملاً اتوماتیک است. همچنین هدف از ساخت دستگاه پایش سیستم ارت، پایش و تست اتوماتیک مقدار مقاومت سیستم ارت در منازل مسکونی و شهرک‌های صنعتی است.

وی با بیان این که همچنین هدف از ساخت دستگاه تست ای‌سی اینورتر در بردهای الکترونیکی سیستم‌های تهویه مطبوع، تشخیص سالم یا معیوب بودن آی‌سی از طریق اعلام پیام‌های صوتی در کم‌ترین زمان ممکن بر اساس پارامترها است، عنوان کرد: هدف از ساخت دستگاه داده‌نگار کمپرسور نیز ثبت اطلاعات عملکرد کمپرسورهای سیستم‌های برودتی بر اساس دما و زمان کارکرد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار