دبیر ستاد آزمون استانی خوزستان از برگزاری آزمون سراسری نوبت اول سال ۱۴۰۲ در استان خوزستان با حضور ۶۲ هزار و ۵۵۸ داوطلب خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۷۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰ 16 January 2023

به گزارش دوشنبه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز دکتر رحیم پیغان در این خصوص بیان کرد: از این تعداد ۳۸ هزار و ۱۳۹ نفر دختر و ۲۴ هزار و ۴۱۹ نفر پسر هستند.

آزمون سراسری نوبت اول سال ۱۴۰۲ از ۲۹ تا ۳۰ دی‌ماه امسال در گروه‌های «علوم تجربی»، «زبان خارجه»، «علوم انسانی»، «علوم ریاضی و فنی» و «هنر» برگزار می‌شود.
وی افزود: گروه‌های آموزشی «علوم تجربی» و «زبان خارجه» صبح و عصر پنجشنبه، گروهای «علوم انسانی» و «علوم ریاضی و فنی» صبح روز جمعه و گروه «هنر» عصر همین روز آزمون خود را برگزار می‌کنند.
پیغان با اشاره به اینکه آزمون سراسری نوبت اول سال ۱۴۰۲ در ۳۶ شهرستان و در ۳۹ حوزه برگزار می‌شود، گفت: در این رویداد دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان ۹ هزار و ۴۹۲ دواطلب است که از این تعداد پنج هزار و ۶۰ نفر دختر و چهار هزار و ۴۳۲ نفر پسر هستند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: دانشگاه شهید چمران اهواز در این رویداد میزبان چهار هزار داوطلب در گروه «علوم تجربی»، یک هزار و ۱۰ نفر در گروه «زبان خارجه»، سه هزار و ۱۰۰ نفر در گروه «علوم انسانی»، ۹۰۰ نفر در گروه «علوم ریاضی و فنی» و ۴۸۲ نفر در گروه «هنر» است.
وی اضافه کرد: دانشکده‌های ادبیات و علوم انسانی، علوم تربیتی و روان‌شناسی، الهیات و معارف اسلامی، اقتصاد و علوم اجتماعی، علوم ریاضی و کامپیوتر، علوم، کشاورزی و مهندسی حوزه‌های آزمون این دانشگاه هستند.
پیغان، گفت: علاوه بر دانشگاه شهید چمران اهواز، آموزش و پرورش، جهاد دانشگاهی، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور شهرستان اهواز میزبان داوطلبان خواهند بود.
وی در خصوص برپایی باجه‌های رفع نقص آزمون توضیح داد: باجه‌های‌ رفع نقص آزمون سراسری نوبت اول سال ۱۴۰۲ از روز چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه در دانشگاه شهید چمران اهواز برپا است.

برچسب ها: آزمون سراسری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار