استاندار خوزستان گفت: باید سیستم فعالیت بانک‌ها به صورتی پیش برود که مراجعات ارباب رجوع به سازمان باشد نه به فرد تا شرایط برای همه افراد یکسان شود.
کد خبر: ۱۰۸۷۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳ 15 January 2023

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب ظهر امروز یکشنبه در نشست شورای هماهنگی بانک‌های استان خوزستان با تأکید بر ضرورت شفاف‌سازی در بانک‌ها اظهار کرد: زنجیره تولید و تأمین تا بازار باید کنترل شود زیرا مشکلات اخیری که در بازار به وجود آمده ناشی از نبود این زنجیره‌ها است.

استاندار خوزستان خطاب به مدیران بانک‌ها بیان کرد: عدالت مهم‌ترین موضوعی است که باید در پرداخت‌ها به آن توجه شود؛ همچنین باید سیستم فعالیت در بانک‌ها به صورتی پیش برود که مراجعات ارباب رجوع به سازمان باشد نه به فرد تا شرایط برای همه افراد یکسان شود.

وی با تأکید بر تسهیل در ارائه وام‌های ازدواج افزود: برای ارائه وام‌های ازدواج، صنعت، خرید منزل و خودرو زمانبندی صورت گیرد تا این فرایند برای مردم تسهیل شود.

حسینی محراب با اشاره به اینکه باید آسیب‌شناسی در بانک‌ها صورت گیرد، یادآور شد: سیستم بانک‌ها باید به روز شوند و اعتبار سنجی شرکت‌ها صورت گیرد.

وی گفت: مسیرهای میانبر مانند تجارت خارجی و اقتصاد بین المللی استان خوزستان را نجات می‌دهد؛ بنابراین سرمایه‌گذاران باید هدف‌های خود را در بازارهای خارجی مشخص کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار