چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با حضور حدود ۳۰۰ شرکت‌کننده از سراسر کشور آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۸۷۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴ 13 January 2023

چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با حضور حدود ۳۰۰ شرکت‌کننده از سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نفت‌خیز، چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از روز پنجشنبه ۲۲ دیماه به مدت یک هفته در سالن امام رضا علیه السلام شهرک نفت اهواز آغاز شد.

مراسم افتتاحیه مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، آیت الله شفیعی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، حسینی محراب استاندار خوزستان، علیرضا دانشی مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز و جمعی از مدیران شهری، کارکنان صنعت نفت جنوب و همچنین جمعی از فعالان قرآنی کشور در سالن آمفی‌تئاتر مجموعه امام رضا علیه السلام شهرک نفت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مرتضی خاکباز مدیر کل اوقاف و امور خیریه خوزستان ضمن خوش آمد گویی به حاضرین، از میزبانی مسابقات سراسری قرآن کریم در استان خوزستان ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم میزبانی شایسته برای این رویداد بزرگ باشیم.

وی ضمن تشکر از صنعت نفت برای میزبانی این دوره مسابقات افزود: بسیاری از صنایع استان خوزستان به خصوص صنعت نفت و آب و برق تلاش شایسته‌ای برای برگزاری موفق این مسابقات انجام داده‌اند.

در ادامه این مراسم علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان ضمن خیر مقدم به حضار میزبانی استان از مسابقات قرآن را افتخار بزرگ دانست و افزود: قرآن سرمنشا بسیاری از برکات برای کشور بوده است که امیدواریم، میزبانی مسابقات قرآن نیز منشأ خیر و برکت برای استان خوزستان نیز شود.

وی افزود: تمام تلاش ما چه در زندگی شخصی و چه اجتماعی باید در جهتی باشد که علاوه بر تلاوت قرآن، مجری قرآن و پیاده ساز آن در زندگی خود باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و سپس سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر استان خوزستان از سخنرانان بعدی این مراسم بودند که هرکدام به نوبه خود ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان و عوامل اجرایی مسابقات سراسری قرآن کریم، از میزبانی این مسابقات ابراز خرسندی کردند.

چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ۲۲ لغایت ۲۸ دیماه به مدت یک هفته، با حضور ۳۰۰ شرکت کننده از سراسر کشور در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، ترتیل و قرائت صوت در محل مجتمع فرهنگی امام رضا علیه السلام شهرک نفت برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار