استاندار خوزستان از بانوان خواست به کمک مدیریت استان بیایند تا بتوان مشکلات استان را حل و فصل کرد.
کد خبر: ۱۰۸۷۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵ 12 January 2023

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب در نشست با بانوان فعال استان در حوزه‌های مختلف به مناسبت گرامیداشت روز زن و مقام مادر اظهار کرد: چشم انداز و برنامه‌ها باید مشخص شود تا انتهای کار عملیاتی از درون این چشم اندازها دیده شود.

حسینی محراب بیان کرد: بانوان نقشی اساسی را در نشر، توزیع و تحقق برنامه‌های استان دارند؛ بنابراین باید به عنوان محور شناخته شوند؛ زیرا اگر جامعه‌ای سالم می‌خواهیم باید دخترانی سالم را در ابعاد مختلف دینی و فرهنگی داشته باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت توجه و تدبر در آیات قرآن کریم تصریح کرد: شیوه‌نامه هر چیزی که خداوند از انسان خواسته است در قرآن کریم وجود دارد و توجه به آن سبب می‌شود که خیر دنیا و آخرت را داشته باشیم.

استاندار خوزستان عنوان کرد: در مسائل کارآفرینی و اقتصادی، برنامه‌های ٣٠ گانه‌ای داریم که در حال حاضر ١٠ مورد آن در اولویت قرار گرفته است.

حسینی محراب افزود: فعالیت‌های بسیاری زیادی در استان صورت گرفته است؛ همچنین بیشترین بودجه به خوزستان تعلق گرفته است‌؛ بنابراین باید بانوان هم به کمک مدیریت استان بیایند تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: رشدی که بانوان استان در امر ورزش داشته‌اند؛ موجب افتخار است و باید تقویت شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: پارک‌های ١٢ گانه توسط شهرداری‌ها مجهز شود؛ همه مدارس و ورزشگاه‌ها با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش، تربیت بدنی و شهرداری تبدیل به فضای مناسبی برای ورزش شوند.

حسینی محراب در پایان گفت: حوزه علمیه، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش باید زمینه شرعی و محیط عفت‌گونه‌ای را برای بانوان فراهم کنند تا زنان و دختران ما بتوانند در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی کنند و به قهرمانان توحیدی، ادبی، شعر و شاعری، قرآنی، نویسندگی، خطاطی، ورزشی و…. شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار