دبیر هیات امنای جهاد دانشگاهی گفت: اولین موسسه آموزش عالی و اولین شعب خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا در استان خوزستان راه‌اندازی شد که این نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه و غنای جهاد دانشگاهی خوزستان است.
کد خبر: ۱۰۸۶۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷ 10 January 2023

محمدرضا پورعابدی در آیین تکریم و معارفه رئیس پیشین و سرپرست جدید جهاد دانشگاهی خوزستان که امروز (۲۰ دی‌ماه) در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: من در سال ۶۸ رسما به جهاد دانشگاهی وارد شدم و نسل دومی جهاد بودم. از سال ۶۸ تا ۷۰ به عنوان معاون فرهنگی و از سال ۷۰ تا ۷۳ معاون پژوهش جهاد دانشگاهی بودم و از سال ۷۳ تا ۸۵ مسئولیت جهاد خوزستان را بر عهده داشتم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: دهه ۷۰ اولین سال‌هایی بود که موسسات غیر انتفاعی مشغول به فعالیت شده بودند؛ یک میلیون نفر در کنکور شرکت می کردند و جمعیت زیادی پشت کنکور می‌ماندند. در همان سال‌ها در دو رشته کامپیوتر و زبان انگلیسی دانشجو پذیرفتیم و دکتر علوی از اولین دانشجویان زبان بود و از آن زمان وارد حوزه فعالیت در جهاد شد. بعد از آن به عنوان معاون فرهنگی و آموزشی و سپس به عنوان رئیس جهاد خوزستان و مدیری نسل چهارمی، مسئولیت گرفت‌.

دبیر هیات امنای جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی خوزستان هم در کشور و هم درون خود موفق به ارائه نیروی‌ انسانی خوب بوده است. زمانی که مسئول شدم، وقتی در جلسات حضور پیدا می‌کردم مرتبا گفته می‌شد خوزستان محروم است و به عنوان یک خوزستانی احساسم این بود که محرومیت از استان و مردم نیست بلکه از ما مسئولان است. لذا همه تلاش این بود که حداقل در جهاد دانشگاهی این‌چنین نباشیم و خیلی از اولین‌هایی که در جهاد کشور وجود داشت در خوزستان رخ داد.

وی گفت: اولین موسسه آموزش عالی و اولین شعب خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا در استان خوزستان راه‌اندازی شد که این نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه و غنای جهاد دانشگاهی خوزستان است. این که مطرح می‌شود خوزستان محروم است، چنین چیزی وجود ندارد و استان خوزستان پتانسیل‌های فوق العاده‌ای دارد و این محرومیت اگر وجود داشته باشد در مدیرانی مانند من و امثال من است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار