استاندار خوزستان با بیان اینکه زنجیره تولید، تامین و مصرف باید مراقبت شود، گفت: هزینه تولید باید با استفاده از ظرفیت جوانان و طرح‌های دانش بنیان کاهش یابد.
کد خبر: ۱۰۸۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳ 09 January 2023

علی اکبر حسینی محراب در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان که امروز، ۱۹ دی‌ماه برگزار شد، با بیان اینکه دولت وظیفه نظارت بر بازار را دارد، اظهار کرد: هزینه تولید باید با استفاده از ظرفیت جوانان و طرح‌های دانش بنیان کاهش یابد. همچنین مسیرها برای تولیدکنندگان جهت ارائه اقلام ارزانتر هموار شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، وی با اشاره به اینکه دشمن امروز اقتصاد و معیشت مردم را نشانه رفته است، افزود: مردم باید نظارت سازمان تعزیرات را در بازار حس کنند و بازرسان در دسترس مردم باشند.

حسینی محراب با تاکید بر ضرورت نظارت در قیمت‌های بازار استان بیان کرد: حداقل قیمت‌ها باید به گونه‌ای در نظر گرفته شود که از میانگین کشوری بیشتر نباشد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: رقابت در تولید باید شکل گیرد و نتیجه آن را در اقتصاد استان مشاهده کنیم.

وی در خصوص عرضه مستقیم کالا از سوی تولیدکنندگان افزود: آنچه که استان‌ها به ویژه خوزستان به عنوان استانی کشاورزی از وجود آن آسیب می‌بینند، واسطه میان تولید و مصرف است. بنابراین باید یکی از اهداف ستاد تنظیم بازار با کمک تولیدکنندگان، فراهم‌سازی مسیر برای رسیدن کالای ارزان به مردم باشد.

حسینی محراب در پایان تصریح کرد: زنجیره تولید، تامین و مصرف باید مراقبت شود؛ ثبات قیمت‌ها در بازار موجب آرامش تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار