کد خبر: ۱۰۸۶۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱ 07 January 2023

قلم ماندگار/ خوزستان:

حسین عبدالعزیزی

به گزارش قلم ماندگار، مدیرمسوول هفته نامه رنگین کمان اقوام در یادداشتی اقدام ضدانسانی نشریه هتاک فرانسوی شارلی ابدو در هتک ساحت مرجعیت سیاسی و مذهبی و نیز اهانت به نمادهای حاکمیتی و ارزش‌های ملی کشورمان را محکوم کرد.

حسین عبدالعزیزیزی در این یادداشت آورده است: اقدام موهن نشریه هتاک شارلی ابدو در توهین به امام و رهبر مستضعفان جهان، بار دیگر دوستداران انقلاب اسلامی و افکار عمومی کشورمان را خشمگین و غضبناک ساخته است و این نشریه بار دیگر آزادی بیان را آشکارا نقض کرد.

همانطور که می دانیم و بر همگان آشکار و مبرهن است کینه توزی دشمنان انقلاب اسلامی با رهبر فرزانه انقلابمان، ریشه در قوی شدن ایران اسلامی، حقانیت گفتمان انقلاب اسلامی ، ایستادگی و صلابت پیروان بی شمار آن در برابر استکبار جهانی ریشه دارد.

البته دولت فرانسه و دستگاه‌های امنیتی این کشور درکنار نشریه موهن شارلی ابدو، متهم ردیف اول هستند. بازیگرانی که به نام آزادی بیان و به کام مخالفان اسلام و آزادی، زمینه را برای هتاکی به عقاید و مقدسات تعداد بی‌شماری از انسان‌ها فراهم می‌سازند.

بی تردید نشریه هتاک شارلی ابدو، بدون تضمین و حمایتی نمی‌تواند این‌چنین هتاکانه و وقیحانه در مواجهه با انقلاب اسلامی و ارکان آن رفتار کند.

بدیهی است رسانه های دیداری و شنیداری، صدا و سیما، مطبوعات و خبرگزاری های کشور به ویژه رسانه های خوزستان وقاحت نشریه شارلی ابدو را به شدت محکوم می کنند و از همه ظرفیت‌های خود برای پاسخگو ساختن دولت و نهادهای مربوطه در کشور فرانسه در قبال اقدام هتاکانه این نشریه و تنویر افکار عمومی جهان استفاده خواهند کرد.

برچسب ها: اقدام زدانسانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار