آموزش منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، پنجشنبه 15 دی، دوره " آموزش آئین نامه شرایط عمومی پیمان و قرادادها" ویژه مدیران و روسای ستادی این شرکت را برگزار کرد.
کد خبر: ۱۰۸۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳ 05 January 2023

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، سرپرست این شرکت ضمن یادآوری اینکه قانون همواره فراتر از مقررات و آئین نامه های اجرایی است، بر شفافیت به عنوان یک قانون تاکید کرد و گفت: پیمان و قرارداد "تعهد" است و آئین نامه ها تنها ابعاد اجرایی، حقوقی، اخلاقی، فیزیکی و مالی آن را تبیین می کنند.

مهندس قباد ناصری افزود: با افزایش آگاهی از مقررات و آئین نامه های اجرایی، می توانیم با انعقاد پیمانهای بی نقص،  از حق و حقوق صنعت نفت به عنوان دارایی مردم دفاع کرده و تعامل بهتری با پیمانکاران محترم داشته باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه در پی افزایش بیش از پیش نظارت و همکاری با پیمانکاران داخلی و وجود شفافیت، روند پیش بینی و درج مفاد قراردادها تسهیل و همواره در راستای تحقق اهداف عالی کشورمان، همه طرف ها سعی در پیشبرد طرح ها و پروژه ها داشته اند.

شایان ذکر است، خانم ثریا اسفندیار پور، مسئول امور حقوقی و قراردادهای دفتر طرح نگهداشت و افزایش تولید 28 مخزن شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، به عنوان مدرس این دوره(و دوره مشابه که برای کارشناسان شرکت برگزار شد) به تشریح آئین نامه دولت در خصوص پیمان های مهندسی، تامین کالا و تجهیزات، ساختمان و نصب(EPC) اختصاصی صنعت نفت و سایر نکته های ضروری در عقد قراردادهای این حوزه پرداخت.

برچسب ها: نفت و گاز مارون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار