یازدهمین نمایشگاه ادوات، ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی سه‌شنبه شب در محل نمایشگاه بین‌المللی اهواز گشایش یافت.
کد خبر: ۱۰۸۵۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵ 04 January 2023

یه گزارش خبرنگار ایرنا در این نمایشگاه ۷۴ شرکت سازنده تجهیزات و ادوات کشاورزی از ۱۵ استان آذربایجان شرقی و غربی، گلستان، اصفهان، فارس، خوزستان، همدان، مرکزی، تهران، کردستان، قزوین، لرستان، کرمان، مازندران و البرز آخرین فناوری‌های تولید تجهیزات کشاورزی روز دنیا را عرضه کردند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اهواز هدف از برپایی این نمایشگاه را حمایت از سازندگان و تولیدکنندگان تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی و آشنایی بهره‌برداران بخش کشاورزی خوزستان عنوان کرد.

رحیم جلیلی ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی، تبادل دانش بین تولیدکنندگان و مشارکت کنندگان، ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولید کننده، کشاورزان و کشت و صنعت های استان را از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.

نمایشگاه تخصصی ادوات، تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی از ۱۳ تا ۱۶ دی ماه به مدت چهار روز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برای بازدید عموم مردم، صاحبان صنایع و متخصصان و کشاورزان خوزستان دایر خواهد بود.

به گزارش ایرنا استان خوزستان با وجود آنکه سالانه حدود ۱۷.۵ میلیون تُن محصولات کشاورزی و باغی معادل ۱۴ درصد کل تولیدات کشاورزی کشور را تولید می‌کند از کمبود و ناکافی تجهیزات و ادوات کشاورزی به خصوص تراکتور رنج می‌برد.

استان خوزستان یک میلیون و ۲۵۰هزار هکتار زمین کشاورزی دارد و در صورت تامین آب، زهکشی و تسطیح اراضی امکان توسعه اراضی تا ۲.۲ میلیون هکتار را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار