نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز با تاکید بر روشنگری و جهاد تبیین در برابر توطئه‌های دشمنان گفت:دشمن با تبلیغ سوء قصد ضربه زدن به انقلاب اسلامی و کشور را دارد.
کد خبر: ۱۰۸۱۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸ 08 December 2022

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد در مراسم بازگشت پیکر ۱۱۱ شهید دفاع مقدس به کشور در آبادان بیان کرد: شهدا همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس در برای دشمن ایستادگی کردند امروز نیز یاد و خاطره آنها نمی گذارد دشمنان امنیت را از مردم و کشور بگیرند.

وی افزود: پیام و ماموریت شهدا به جوانان انقلابی جهاد تبیین است و اینکه نگذارند دشمن با تبلیغات مردم را نسبت به رخدادهای کشور بی تفاوت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با انتقاد از آنچه که بی‌تفاوتی برخی خواص در خصوص جریان‌ها و اغتشاشات اخیر در کشور نامید گفت: بی‌تفاوتی باعث شده دشمن چادر از سر دخترمان بکشند.

وی افزود: مردم کسانی هستند که در مراسم تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی و شهدا حضور دارند و هیچگاه این مردم از انقلاب بریده نمی‌شوند.

امام جمعه اهواز گفت:شهدا در نثار جان خود در هشت سال دفاع مقدس نگذاشتند یک وجب از خاک ایران اسلامی در اشغال دشمن بماند امروز نیز جوانان انقلاب اسلامی اجازه نمی دهند خواب دشمن برای تجزیه کشور محقق شود.

وی با اشاره به جنگ رسانه ای علیه کشور و نادیده گرفتن شهدای مظلوم مدافع امنیت و شهدای شاهچراغ در فضای رسانه‌ای بیان کرد:با جهاد تبیین، باید روایت اول از جریانات انحرافی و فتنه های دشمن را بیان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: جرم حضرت زهرا(س) حمایت از ولی زمان خود امام علی(ع) بود که منشاء آن تبلیغ سوء دشمن و بی‌تفاوتی برخی خواص بود.

گزارش ایرنا حاکیست: پیکر ۱۱۱ شهید دوران دفاع مقدس روز پنجشنبه با استقبال مردم و عشایر شهرستان های آبادان و خرمشهر از راه اروند رود وارد اسکله بندر آبادان شد.

پیکر پاک این شهیدان والامقام مربوط به عملیات‌های والفجر مقدماتی، والفجر یک، خیبر، بدر، کربلای پنج، بیت المقدس هفت و تک دشمن در سال ۶۷ است که در مناطق عملیاتی جنوب عراق در استان‌های میسان و بصره تفحص شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار