رئیس دانشگاه آزاد خوزستان از حضور این دانشگاه در نمایشگاه کشوری دستاوردهای پژوهشی با ارائه ۹ محصول منتخب خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶ 06 December 2022

دکتر علی افروس در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اعلام برنامه‌های هفته پژوهش در این دانشگاه، اظهار کرد: برگزاری هفته پژوهش از ۱۹ آذرماه آغاز می‌شود و تا ۲۲ آذرماه ادامه خواهد داشت؛ دانشگاه آزاد در این بازه زمانی با حضور در نمایشگاه کشوری دستاوردهای پژوهشی که در تهران برگزار خواهد شد، ۹ محصول منتخب را به نمایش خواهد گذاشت.

وی افزود: برگزاری رویداد «عصر امید استان خوزستان» در واحد اهواز در بازه زمانی ۲۶ تا ۲۹ آذرماه از برنامه‌های این هفته در اهواز خواهد بود و برگزاری ۱۲ نشست‌ تخصصی با صنایع منتخب استان خوزستان، برگزاری هفت برنامه و مسابقات پژوهشی، ایده‌آرایی و چالش از برنامه‌های دیگر است.

رئیس دانشگاه آزاد خوزستان گفت: از ابتدای آذرماه تا پایان این ماه، فراخوان انتخاب پژوهشگران برتر به منظور رقابت در سطح واحدها و دانشگاه‌های استان خوزستان داده شد و کمیته مربوطه نیز در سطح دانشکده‌ها و حوزه معاونت تشکیل شد تا پژوهشگران برتر سال را معرفی کند. در این بازه زمانی فراخوان انتخاب فناوران برتر نیز برای رقابت در سطح واحدها داده شده است.

افروس ادامه داد: با توجه به برگزاری نمایشگاه استانی دستاوردهای پژوهشی خوزستان در دی‌ماه، دانشگاه آزاد در این نمایشگاه نیز حضور خواهد داشت و دستاوردهای خود را در معرض دید قرار خواهد داد.

وی در پایان یادآور شد: برگزاری ۲۷ کارگاه تخصصی و مهارت‌افزایی ویژه دانشجویان و اساتید، برگزاری تور آزمایشگاه‌گردی ویژه دانشجویان و صنایع و برگزاری آیین تجلیل از پژوهشگران برتر استان خوزستان و تقدیر از اساتید منتخب بازنشسته و کارمندان پژوهشی از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار