آئین تجلیل از 310 بازنشسته شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و دو شرکت بهره برداری مارون و کارون یکشنبه 13 آذر در مجموعه فرهنگی امام رضا(ع) شهرک نفت برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۰۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷ 05 December 2022

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، سرپرست این شرکت در حاشیه مراسم، بازنشستگی در صنعت نفت را دارای تعریفی متفاوت دانست و گفت: این مرحله در واقع باز ایستادن و همراهی جوانان شاغل در شرکت و  انتقال تجارب ارزشمند برای پشتیبانی سازمان است.

مهندس قباد ناصری با اشاره به سخنرانی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در این مراسم، حضور همکاران بازنشسته و تسهیم دانش فنی یا تجربه عملیاتی با سایر کارکنان در حال کار را یک اتفاق"مبارک" ارزیابی کرد و اظهار داشت: یکی از راهکارهای موثر و کم هزینه ( از نظر زمانی) در راستای ارتقاء سطح کارآمدی سازمان، همین حضور همکاران بازنشسته و تبادل تجارب است؛ ما هم استقبال کرده و این تعامل را تسهیل خواهیم کرد.

وی در پایان، آغاز فصل بازنشستگی 42 نفر از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون را تبریک گفت و ضمن تقدیر از آنان، ابراز امیدواری کرد این سرمایه بزرگ که حدود نیم قرن سابقه دارد، به عنوان الگوی تلاش و عزم جهادی برای ایرانی قوی تر  و آینده ای درخشان تر مدنظر جوانان قرار گیرد.

برچسب ها: بازنشستگان نفت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار