مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: یکصد هزار دانش آموز این استان تا پایان امسال در قالب اردوی راهیان پیشرفت از صنایع و واحدهای تولیدی بازدید خواهند کرد و با نحوه فعالیت آن ها آشنا می شوند.
کد خبر: ۱۰۸۰۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶ 03 December 2022

به گزارش ایرنا مسعود حمیدی نژاد شنبه در آیین اعزام نخستین گروه از دانش آموزان به اردوی راهیان پیشرفت از محل مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز بیان کرد: اردوی راهیان پیشرفت در خوزستان به نام ایران قوی نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این اردو نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوان است گفت:برخی از جوانان و نوجوانان به دلایل مختلف نمی توانند از نزدیک با فعالیت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا شوند لذا اردوی راهیان پیشرفت فرصتی برای به تصویر کشیدن دستاوردهای نظام اسلامی است.

حمیدی نژاد اظهار داشت:در نخستین اردوی راهیان پیشرفت دانش آموزان با صنعت نیشکر استان آشنا خواهند شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان اظهار داشت: دانش آموزان مقطع ابتدایی در این اردوها از دانشگاه ها و موزه ها دیدن کرده و برای دانش آموزان مقاطع بالاتر بازدید از صنایع بزرگ خارج از شهرها در نظر گرفته شده است.

اردوی راهیان پیشرفت برای آشنایی هر چه بهتر و بیشتر دانش آموزان با دستاوردهای انقلاب اسلامی و معرفی صنایع و واحدهای تولیدی و نحوه فعالیت آن ها در سال تحصیلی جاری راه اندازی شده است.

نخستین گروه از دانش آموزان خوزستانی روز شنبه در قالب اردوی راهیان پیشرفت با فعالیت واحدهای صنعتی تولید شکر آشنا می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار