مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از هدفگذاری برای صادرات ۱۵ میلیون لیتر الکل طبی در سال جاری خبر داد و گفت: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی قطب تولید الکل طبی منطقه است.
کد خبر: ۱۰۸۰۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴ 03 December 2022

عبدعلی ناصری در گفت‌ و گو با ایسنا در خصوص تولید الکل توسط واحدهای نیشکری اظهار کرد: سالانه ۳۳میلیون لیتر الکل طبی و صنعتی در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تولید می‌شود که تامین کننده نیاز داخلی است و همچنین بخشی از آن صادر می‌شود.

وی افزود: امسال براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و با توجه به نیازسنجی بازار داخل، ۴۵ درصد از کل تولید الکل طبی در این شرکت به عنوان مازاد مصرف داخلی صادر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از هدفگذاری برای صادرات ۱۵ میلیون لیتر الکل طبی در سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به کاهش مصرف الکل بهداشتی در داخل کشور، وضعیت خوبی برای صادرات این فرآورده با ارزش فراهم شده است و از این فرصت برای توسعه صادرات الکل استفاده خواهیم کرد.

ناصری ادامه داد: صادرات الکل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی هیچ خلل و مشکلی در بازار مصرف داخلی الکل ایجاد نخواهد کرد و جای هیچگونه نگرانی در این زمینه نیست.

وی ادامه داد: در حال حاضر هیچ کمبودی در بازار برای خرید الکل بهداشتی وجود ندارد و این شرکت به همه تعهدات خود در تامین نیازهای شرکت‌های داخلی و داروسازی عمل خواهد کرد.

ناصری با بیان اینکه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی قطب تولید الکل طبی منطقه است، خاطرنشان کرد: شرکت توسعه نیشکر با تولید روزانه ۱۱۰ هزار لیتر الکل، ۸۰ درصد از نیاز الکل طبی کشور را تامین می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار