کد خبر: ۱۰۸۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶ 03 December 2022

اختصاصی هما خوزستان

افشار پرویزی بابادی

انسان‌ها همیشه تصمیم‌های مهم و اساسی در زندگی می‌گیرند که برای دستابی به موفقیت یا شرایط بهتر دل به دریا می‌زنند، تا رسید به مقصود حاصل همیشه نگران راه و روشی که انتخاب کرده ایم، هستیم.

اگر انتخاب و برگزیدن کاری یا خرید وسیله‌ای با حاشیه امنی همراه باشد اطمینان خاطر بیشتری ایجاد می‌شود. با بیمه کردن در شرایط مختلف می‌توان به این اطمینان دست یافت.

بیمه روشی برای جبران خسارت‌های احتمالی است، در طور کار یا مسیر با پرداخت مبالغ جزئی می‌توان در آسیب و خسارت در شغل، تجارت، سرمایه گذاری، مسافرت، آتش سوزی و ... از طرف شرکت بیمه‌ای مورد حمایت قرار گیریم.

ما گا‌ها با خسارت‌های مالی و جانی سنگینی روبرو می‌شویم که هزینه‌های گزافی نیز به بار می‌آورد و مسیر زندگی مان را تغییر می‌دهد روبرو می‌شویم، قبل از شروع کسب و کار، رانندگی و ... می‌توان با پرداخت حق بیمه و بیمه کردن خود ضامن مطمئنی برای جبران خسارت‌های احتمالی ایجاد کنیم.

شرکت‌های مختلف بیمه در کشور فعالیت دارند که بیمه درمانی، شغل، خودرو، ورزشی و ... از جمله خدماتی است که آن‌ها ارائه می‌کنند و روز به روز در حال گسترش فعالیت‌های خود هستند.

زمانی که در کسب و کار دچار خسارتی می شویم یا در حادثه رانندگی به خودروی ما خسارت وارد می شود اهمیت بیمه برای ما بسیار آشکار تر می شود.

فعالیت بیمه‌ای در ایران برای اولین بار در سال ۱۲۸۹ آغاز شده است. آتش‌سوزی، بیمه حمل و نقل، شخص ثالث، عمر، حوادث، بدنه خودرو، پول و ... تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند و در مواقع نیاز شرکت‌های بیمه برای جبران خسارت و حمایت از فرد بیمه گر وارد میدان می‌شود.

روز ۱۳ آذر در تقویم جمهوری اسلامی ایران، روز صنعت بیمه نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار