به همت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب انجام شد:
آیین توزیع بسته های نوشت افزار اهدایی شرکت ملی نفت ایران در مناطق همجوار تاسیسات نفتی روز دوشنبه ۷ آذرماه ۱۴۰۱ توسط شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در دبستان شهید محمدباقر صدر روستای گبیر۳ از توابع آموزش پرورش ناحیه ۴ اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۹۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷ 28 November 2022

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، در این مراسم سعید آتشبار رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به اقدامات این شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی گفت: مناطق نفت خیز جنوب ۱۳۲۰۰ میلیارد تومان برای توسعه خوزستان هزینه کرده که ۶۰۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به عوارض آلاینده ها و ۷۲۰۰ میلیارد تومان به صورت مستقل برای توسعه زیرساخت ها اختصاص یافته است.

وی افزود: این شرکت همچنین ۱۱۰۰۰ بسته نوشت افزار میان دانش آموزان مناطق پیرامونی در استان های حوزه فعالیت، توزیع نموده و مراسم امروز نیز در راستای تفاهم نامه وزارت نفت با کمیته امداد و بهزیستی برای توزیع ۴۰۰۰۰ بسته نوشت افزار در سطح کشور برگزار می شود.

در این مراسم جمال شیبه مدیرکل کمیته امام خمینی(ره) خوزستان نیز با قدردانی از همکاری شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با این نهاد و اقدام این شرکت در توزیع نوشت افزار در مناطق محروم، گفت: بیش از ۵۰ هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد خوزستان هستند و در سال جاری بیش از ۵۰ هزار بسته نوشت افزار میان دانش آموزان توزیع شد که بخشی از آن با کمک نفت انجام شده است.

همچنین یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز با قدردانی از اقدامات شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، همکاری بیشتر سازمان ها و شرکت ها با آموزش و پرورش در جهت تعلیم و تربیت در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی را خواستار شد.

شایان ذکر است اجرای سرود توسط گروه سرود دانش آموزان، همخوانی سرود «سلام فرمانده» و توزیع نوشت افزار میان دانش آموزان دبستان شهید محمدباقر صدر از برنامه های این آیین بود.

در این مراسم مدیرعملیات غیرصنعتی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، عضو کمیته مسئولیت های اجتماعی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، رئیس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک اهواز حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار