یکی از نمایندگان خوزستان در مجلس خبرگان با بیان اینکه امام زمان(عج) هنگام قیام نیاز به ارتشی مکتبی، مومن، متدین و انقلابی برای حکومت بر کل جهان دارد گفت:بسیج در تمام ابعاد و با توجه به افتخاراتی که تا به حال آفریده، مطمئنا شایسته‌ترین نیرویی است که می‌تواند در اختیار امام زمان(عج) قرارگیرد.
کد خبر: ۱۰۷۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴ 28 November 2022

به گزارش ایرنا آیت‌ا... دکتر محسن حیدری، روز دوشنبه در نشست بصیرتی اساتید و کارکنان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی استان خوزستان، در سالن کنفرانس این دانشگاه بیان کرد: دستور تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی از طرف امام خمینی(ره)، با توجه به آثاری که در این چند دهه در پی داشت، مسلما دستوری فراتر از یک تصمیم فردی است و حتما با عنایت حضرت ولیعصر(عج) بوده است.

وی در خصوص اهداف آمریکا و کشورهای استکبار جهانی از اغتشاشات اخیر که پارسال و پیش از شهریور امسال طراحی و پی‌ریزی شده است، گفت: آمریکا از این اغتشاشات چهار هدف دارد که هدف اول این است که نفوذ ایران در منطقه را بکاهد چرا که ایران محور مقاومت منطقه است،
وی با بیان اینکه هدف دوم تامین امنیت رژیم صهیونیستی ادامه دارد: هدف سوم دشمن از این اغتشاشات تضعیف اقتدار نظامی ایران و هدف چهارم از بین بردن اقتدار اقتصادی جمهوری اسلامی ایران است.
عضو خبرگان رهبری افزود: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، کارهایی توسط این دولت انجام شد که اگر به ثمر برسد، تمام نقشه های آمریکا و غرب برای تضعیف اقتدار اقتصادی جمهوری اسلامی ایران خنثی و از بین می‌رود، لذا با احساس خطر از این جانب، به طراحی و اجرای فتنه اغتشاشات پرداختند.

امام جمعه موقت اهواز با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین گفت: فتنه‌گران و طراحان این اغتشاشات با تمرکز بر گسست‌های اجتماعی، مذهبی، فرهنگی و قومیتی، می‌خواستند آنها را گسترش دهند و در نتیجه با ایجاد جنگ های داخلی، از ایران سوریه ای جدید بسازند، اما ملت ایران با حضور هوشمندانه و باشکوه آن نقشه را خنثی کرد.

وی بیان کرد: تمرکز اصلی این فتنه روی فریب جوانان است لذا وظیفه ما، اساتید دانشگاه‌ها و معلمان، تبیین برای جوانان است تا فریب این حیله‌ها را نخورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار