مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان، مربیان و داوران میادین آسیایی و جهانی در سال ۱۴۰۰ و سال جاری، گفت: تا این لحظه قرار است از ۱۰۷ نفر تجلیل کنیم.
کد خبر: ۱۰۷۸۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲ 23 November 2022

حمید بنی‌تمیم در مجمع انتخاب رئیس هیات تیراندازی خوزستان که امروز دوم آذرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: تیراندازی ۱۴۵ مدال در المپیک دارد که عدد قابل توجهی است و خوشبختانه پتانسیل لازم در استان خوزستان به خوبی برای موفقیت در این رشته وجود دارد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در خیلی از شهرهای استان خوزستان یا سالن تیراندازی وجود دارد یا در حال احداث سالن هستند که این نگاه به رشته تیراندازی قابل تقدیر است. ضمن این که در بخش اسلحه نیز با تلاش هایی که صورت گرفته، توانستیم ۲۳ قبضه اسلحه را در استان توزیع کنیم. این رشته می تواند در قهرمانی و افزایش تعداد مدال های استان نقش بسیار پررنگی داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در بخش اهداف پروازی نیز قرار شد به صورت مشارکتی زمینی برای احداث سایت این رشته در نظر گرفته شود و در این زمینه صحبت های خوبی با نیروی انتظامی و ارتش در راستای تامین زیر ساخت داشتیم. به هر حال باید وقت ویژه ای برای مالکیت زمین در نظر گرفته شده، گذاشته شود تا با تخصیص اعتبار اقدامات اولیه کار آغاز شود.

وی همچنین عنوان کرد: برگزاری منظم مجامع در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان خوزستان است که انجام این مهم جای تشکر از همکارانم را دارد. تصمیم داریم به سرعت هیات های استان را از بلاتکلیفی خارج کنیم و تنها برگزاری سه چهار هیات باقی مانده است که ان شاءالله تا دی ماه نیز تلاش می کنیم این مجامع برگزار شوند.

بنی تمیم با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان، مربیان و داوران میادین آسیایی و جهانی در  سال ۱۴۰۰ و سال جاری، گفت: تا این لحظه قرار است از ۱۰۷ نفر تجلیل کنیم که این مراسم هفته آینده برگزار خواهد شد تا حداقل گوشه ای از زحمت این پهلوانان را جبران کنیم.

وی در پایان با تبریک به محمدنیا برای انتخاب مجدد به عنوان رییس هیات تیراندازی خوزستان، افزود: امیدوارم او  بتواند اهدافی که ترسیم کرده است را با همکاری همکارانش در هیات انجام دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار