رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بیشتر مدارس سنگی کشور در استان های حاشیه زاگرس قرار دارندگفت: تمامی این مدارس در کشور تا پایان سال ۱۴۰۲ برچیده می شود.
کد خبر: ۱۰۷۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴ 22 November 2022

به گزارش خبرنگار ایرنا حمیدرضا خان‌محمدی سه شنبه در حاشیه افتتاح هنرستان دخترانه مارون شهرستان ماهشهر اظهار داشت:مدارس سنگی خشکه چین و سنگی استاندارد در برخی مناطق وجود دارد اما با برنامه ریزی انجام شده مدارس سنگی ، بهسازی شده و مدارس احداث شده با مصالح ساختمانی استاندارد جایگزین آنها خواهند شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه یکی از اصول اصلی دولت مردمی را بهره گیری از ظرفیت مردم برای اجرای طرح ها و پروژه ها عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در سال گذشته سه هزار میلیارد ریال از سوی خیران مدرسه ساز کشور برای امر مدرسه سازی هزینه شد.
وی گفت: این مشارکت نشان دهنده هم نوایی و هم صدایی مردم در امر مدرسه سازی است ، مدرسه سازی مهم ترین رکن در یک منطقه است.
خان‌محمدی اظهار داشت: اگر همه به امر مدرسه سازی و مدرسه یاری توجه کنند نسل آینده آنگونه که باید تربیت می شود و ارزش افزوده ای که دانش آموزان به عنوان نسل آینده کشور خواهند داشت چند برابر خواهد شد.
وی گفت: متخصصانی که در این‌ منطقه ( منطقه صنعتی ماهشهر ) فعالیت می کنند همه در این‌گونه مدارس رشد کرده و پرورش یافته اند.

معاون وزیر آموزش و پرورش به منظور افتتاح هنرستان دخترانه مارون سه ماهشهر و حضور در جشنواره خیران مدرسه ساز این شهرستان به خوزستان سفر کرده است

هنرستان دخترانه مارون ۳ ماهشهر بارویکرد توسعه مهارت آموزی و آموزش صنعتی احداث شده است.

برچسب ها: مدرسه سازی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار