نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که ماموریت ما در رابطه با انقلاب حضور در همه صحنه ها و توجه به قشر ضعیف است، گفت: باید مطالبات مردم خوب بررسی شده و برای رفع این مطالبات تلاش شود.
کد خبر: ۱۰۷۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹ 21 November 2022

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد نبی موسوی فرد در دیدار با شورای سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان که امروز (۳۰ آبان ماه)  به مناسبت هفته بسیج انجام شد، اظهار کرد: امام عظیم الشان فرموده نخستین بسیجی امیرالمونین (ع) است، بنابراین معلوم می شود یک بسیجی باید ویژگی ها و رفتاری مطابق با امیرالمومنین (ع) داشته باشد. اگر خطبه متقین که ۱۱۰ ویژگی دارد را در رفتارها نشان دهیم بسیجی واقعی هستیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: امروز در مورد هفته بسیج، ماموریت های بسیج، درباره وقایع اخیر و برنامه ریزی هایی که باید برای مناطق محروم داشته باشیم، مطالبی مطرح شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ماموریت ما در رابطه با انقلاب حضور در همه صحنه ها و توجه به قشر ضعیف است. باید مطابات مردم خوب بررسی و برای رفع این مطالبات تلاش شود.

در ادامه نیز سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: در این دیدار علاوه بر ارائه گزارش از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در خوزستان در مورد موضوعات فرهنگی، محرویت زدایی و حضور بیشتر بسیج در صحنه و استفاده بیشتر از ظرفیت های بسیج استفاده کردیم.

وی افزود: امیدواریم با هدایت رهبر مثل همیشه بسیج محکم تر و مقاوم تر در مقابل همه توطئه بایستد و این توطئه ها را خنثی کند و شرایط برای ظهور امام زمان (عج) فراهم شود.

برچسب ها: هفته بسیج ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار