معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی سازمان فنی و حرفه‌ای از آمادگی برای واگذاری ظرفیت‌های بلااستفاده این مجموعه به بخش غیردولتی علاقه‌مند به کار آموزشی و سرمایه‌گذاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۸۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱ 20 November 2022

امیر میمنت آبادی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان که امروز (۲۹ آبان‌ماه) برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات مدیر پیشین این اداره‌کل، اظهار کرد: خوزستان، استانی بزرگ و دارای تعداد زیادی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای است و امیدواریم شاهد افزایش کمی و کیفی مهارت‌آموزی در استان باشیم. امیدواریم پتانسیل موجود باعث  توسعه بخش غیردولتی و خصولتی  فنی و حرفه ای باشد.  

به گزارش ایسنا، وی افزود: در خصوص اهمیت و کشش و ظرفیت فنی و حرفه‌ای در توسعه استان خوزستان، اطمینان دارم که این استان می‌تواند هم استانی مرفه باشد و در آن شاهد فقر و بیکاری و معضلات اجتماعی نباشیم و هم می‌تواند به پبشرفت و آبادانی کل کشور کمک کند.

معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی سازمان فنی و حرفه‌ای گفت: اگر به این اعتماد به نفس و خودباوری و توانمندی موجود در نیروها و کارکنان اعتماد کنیم، شاهد رونق و آبادانی خواهیم بود. با وجود همه توانمندی‌ها اما متاسفانه اداره‌کل فنی و حرفه‌ای و حتی سازمان کشور، همچنان سازمان مظلومی است. در خصوص وضعیت بودجه و حقوق و رفاه پرسنل، پرسنل این اداره در استان از دریافتی و مزایایی مانند سایر سازمان‌ها، برخوردار نیستند و استانداری و مسئولان به آن واقف هستند. البته کارهایی در سال گذشته انجام شده اما کافی نیست. استانی شدن اعتبارات جاری می‌تواند کمک کننده باشد و استاندار نیز قول داد برای سال ۱۴۰۲ توجه ویژه‌ای به این اداره‌کل شود.

وی بیان کرد: تجهیزات به روز برای کارگاه‌ها نیاز است و باید مربیان با انگیزه‌ای وجود داشته باشد و به حقوق و مزایای آن‌ها نیز توجه شود. البته باید اداره‌کل توانمندی نیز داشته باشیم تا بخش غیردولتی فعالی داشته باشیم.

میمنت آبادی گفت: سایر دستگاه‌های اجرایی باید به کمک اداره‌کل فنی و حرفه‌ای بیایند. آمادگی داریم ظرفیت‌های بلااستفاده را در اختیار بخش غیردولتی علاقه‌مند به کار آموزشی و سرمایه‌گذاری قرار دهیم و تسهیلات مناسبی نیز در اختیار این سرمایه‌گذاران قرار خواهیم داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار