کد خبر: ۱۰۷۸۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳ 17 November 2022

به گزارش خبرنگار روابط‌عمومی، هفتمین گردهمایی هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی زنجیره آهن و فولاد کشور به همت انجمن تولید کنندگان فولاد ایران، ۲۴ آبان‌ماه ۱۴۰۱ با حضور سیدرسول خلیفه‌سلطان دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد و بهادر احرامیان عضو هیات‌مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد، محمد جامعی مدیر حوزه مدیرعامل و سرپرست مدیریت روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان و جمعی از مدیران روابط‌عمومی زنجیره فولاد در سالن همایش‌ هتل سیمرغ تهران برگزار شد.

در این نشست، سید‌رسول خلیفه‌سلطان دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد از نقش تاثیرگذار روابط‌عمومی در اقناع افکار عمومی و تحقق اهداف شرکت ها و زنجیره آهن و فولاد و تبیین تاثیرات آن در کارآفرینی و تولید ثروت ملی گفت و افزود: فعالان این عرصه باید با استفاده از روش‌های گوناگون و به روز در مسیر تعالی سازمانی و رشد تولید گام بردارند. شرکت‌های صنعتی همواره به دنبال راه‌هایی برای به دست آوردن مشتریان جدید و حفظ مشتریان وفادار خود هستند، به همین دلیل باید راه‌هایی را پیدا کنند تا در چشم‌اندازی رقابتی، در ذهن مشتریان خود باقی بمانند. این بخش از وظایف ذاتی روابط‌عمومی است.

محمد جامعی سرپرست مدیریت روابط‌عمومی فولاد خوزستان، هدف اصلی فعالیت‌ روابط‌عمومی را خدمت به دو‌ مساله پایداری تولید و افزایش سودآوری دانست و گفت: صنعت فولاد با دو چالش آنی و آتی روبروست که هر کدام راهکارهای جداگانه‌ای دارد.

وی در ادامه اذعان داشت: باید به سمت هم‌افزایی حرکت کنیم، به طوری که راهبرد مشترکی در میان روابط‌عمومی‌های انجمن حاکم باشد. یکی از بهترین راهبردهای رسانه ای حرکت از رپرتاژ آگهی به سوی تولید محتوای موردنیاز روز صنعت فولاد است.

جامعی تصمیمات اخیر در خصوص صادرات فولاد را یکی از چالش‌های صنعت فولاد دانست و افزود: روابط عمومی ها موظفند با انعکاس ابعاد پنهان این مساله، فضای بازنگری در این اقدام را برای تصمیم‌گیران مربوطه مهیا کنند.

وی در پایان از آمادگی این شرکت برای دعوت از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس گفت و افزود: پیشنهاد استفاده از ظرفیت نمایندگان کمیسیون‌های تخصصی در پیشبرد اهداف صنعت فولاد، مناسب است. مجموعه فولاد خوزستان آمادگی میزبانی اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با هدف اعلام چالش‌ها، انتظارات و پیشنهادات مدیران عامل و مدیران روابط‌عمومی صنعت فولاد را دارد.

گفتنی است، در پایان این نشست هیات اجرایی کمیته روابط عمومی انجمن تولید کنندگان ایران متشکل از مدیران روابط عمومی: فولاد خوزستان، فولاد مبارکه، ذوب آهن، فولاد خراسان،‌ چادرملو و گل گهر انتخاب گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار