استاندار خوزستان با بیان این که مردم عزیز و شریف ایران بدانند که حتماً با مسببان این حادثه برخورد قاطع می شود، گفت: سرنخ های خوبی از مسببان حادثه به دست آمده است.
کد خبر: ۱۰۷۷۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵ 18 November 2022

صادق خلیلیان در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی ایذه، امروز ۲۷ آبان ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به سهم خودم این حادثه غمبار را به مردم ایران، خوزستان و مردم شریف ایذه تسلیت می گویم. متأسفانه در این حادثه هفت تن از مردم ما مظلومانه به دست افراد شرور به شهادت رسیدند که انشاءالله خداوند روح آنها را با روح شهدای کربلا محشور کند.

به گزارش ایسنا وی ادامه داد: مردم عزیز و شریف ایران بدانند که حتماً با مسببان این حادثه برخورد قاطع می شود. سرنخ های خوبی از مسببان حادثه به دست آمده است. افرادی که در حادثه تیراندازی و به شهادت رساندن مردم عزیزمان مشارکت داشتند در حین فرار بازداشت شدند و در حال بازجویی هستند.

استاندار خوزستان افزود: انشاءالله تمام عناصر پشت پرده و شبکه هایی که این افراد را سازماندهی کرده اند شناسایی خواهیم کرد و آنها را به مجازات می رسانیم. البته عناصری در خارج از کشور از بعد رسانه ای و سازماندهی کار پشت این قضیه هستند که به موقع اطلاعات آنها را در اختیار مردم قرار می دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار