کد خبر: ۱۰۷۷۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۸ 16 November 2022

دبیر دومین جشنواره عکس «قاب سبز» خوزستان گفت: ۵۰ عکس از هنرمندان شرکت کننده در دومین جشنواره عکس «قاب سبز» این استان به جشنواره راه پیدا کرد.

قاسم آل کثیر بیان کرد: ۶۰۰ اثر توسط عکاسان خوزستانی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از میانِ آثار، ۵۰ عکس به جشنواره راه پیدا کرد.

دبیر دومین جشنواره عکس «قاب سبز» خوزستان افزود: آثار راه‌یافته در قالب نمایشگاهی در بخش جنبیِ دومین جشنواره ملی شکرستان به نمایش گذاشته شد.

آل کثیر ادامه داد: همچنین آثار راه‌یافته به جشنواره در قالب نمایشگاهی در اهواز در معرض نمایش گذاشته می‌شود که زمان برگزاری آن نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

دبیر دومین جشنواره عکس «قاب سبز» خوزستان یادآور شد: داوری این آثار بر عهده سید مدیار شجاعی‌فر، محمد سواری و مصطفی غلام‌نژاد بود.

آل کثیر گفت: از میان هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره، ابراهیم فرهادنژاد با سه اثر، آرمیتا ورناصری با دو اثر، سید خلیل موسوی با پنج اثر، سید محمد مهدی میرباقری با یک اثر، عالیه بابا احمدی با یک اثر، علی معرف با دو اثر، فاطمه شعاعی مفرد با دو اثر، محمد علی بهوندی با یک اثر، مریم طرفی با یک اثر، ابوالفضل خانچی با یک اثر، نیوشا رادمنش با چهار اثر، امین حمادی با چهار اثر، سارا عبدالله زاده یک اثر، معصومه چعبی اهوازی با یک اثر، مهدی دربندی با چهار اثر، نازنین زهرا رسولی خواه با یک اثر، فریال عذاری اهوازی با سه اثر، محمد آهنگر با پنج اثر، لمیاء نیسی با دو اثر، میثم خالدی با یک اثر، مهدی سمیری با یک اثر، وهاب کروشاوی با دو اثر و علیرضا حرمانی با یک اثر موفق به راه‌یابی به جشنواره و نمایشگاه عکس شدند.

جشنواره «قاب سبز» از بخش‌های جنبیِ دومین جشنواره ملیِ شکرستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار