رییس کل دادگستری خوزستان گفت: بیش از ۲ هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال کالا از اموال قاچاق و متروکه در انبارهای اموال تملیکی، بنادر و گمرکات خوزستان، در ۶ ماه نخست امسال فروخته شد.
کد خبر: ۱۰۷۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲ 26 October 2022

به گزارش ایرنا، علی دهقانی در نشست کمیته مقابله با مفاسد اقتصادی خوزستان بیان کرد:۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال از این رقم مربوط به فروش خودروهایی بود که در مزایده به فروش رسید.
وی با قدردانی از اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل تعزیرات حکومتی، اداره کل اموال تملیکی و ادارات کل گمرکات و بنادر خوزستان در تعیین تکلیف این کالاها، گفت: انتظار این است که تا پایان امسال اموالی که قابلیت مصرف یا فروش دارند، تعیین تکلیف شوند و اموال متروکه که قابلیت عرضه در چرخه فروش و مصرف را ندارند، معدوم شوند.
دهقانی ادامه داد: گذشت زمان موجب فساد کالا می‌شود و این موضوع در استان خوزستان به دلیل برخورداری از شرایط آب و هوایی خاص، تشدید می‌شود.
وی افزود: این کالاها و خسارت پرداختی به کشتی‌هایی که در مواردی در لنگرگاه متوقف شده اند، همه جزو اموال بیت المال است که باید همه دستگاه‌ها نسبت به آن حساس باشند.
دهقانی گفت: اختیاراتی در سطح استان وجود دارد که گاهی محدود است و برای رسیدگی به برخی موضوعات باید این اختیارات وسیع‌تر شود که انتظار داریم دستگاه‌های مربوطه این موضوع را در سطوح ملی مطرح کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار