مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: یکهزار کلاس درس در خوزستان آماده بهره‌برداری است که برای تکمیل و تحویل آنها به آموزش و پرورش نیاز به تامین اعتبار دارند.
کد خبر: ۱۰۷۰۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴ 03 October 2022

به گزارش ایرنا علی قربانی روز دوشنبه در نشست با مجمع خیران مدرسه ساز خوزستان در محل اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان بیان کرد: از این تعداد ۵۳ پروژه که همه خیر ساز هستند با تامین اعتبار به سرعت تکمیل خواهند شد؛ دانش آموزان این مدارس ثبت نام شده هستند و نیاز به مدرسه خود دارند.

وی با بیان اینکه برای این واحدهای آموزشی با مشکلاتی برای نصب انشعاب آب و برق روبه رو هستیم، گفت: ادارات خدمات رسان قول همکاری را داده‌اند و نیاز است برای نصب این انشعابات با خیران همکاری شود و یا برای پرداخت هزینه آن همکاری داشته باشند.

قربانی با اشاره به اینکه باید مدارس کانکسی و سنگی بالای ۱۰ نفر برچیده شوند ادامه داد: خوشبختانه کمترین آمار مدارس سنگی و کانکسی در کشور متعلق به خوزستان است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان افزود: ۲۵ پروژه مدرسه سنگی خشکه چین در خوزستان وجود دارد که در دست ساخت و جایگزینی هستند؛ از این تعداد پنج مدرسه در رامشیر و رامهرمز توسط یک خیر مدرسه ساز در دست ساخت است.

وی بیان کرد: ۲۰ مدرسه سنگی و خشکه چین دیگر در حال بررسی برای جایگزینی است و ۶۰ میلیارد ریال از سوی دولت برای ساخت آنها پرداخت شده و به دنبال کمک خیرین هستیم تا امسال این مدارس ساخته و جایگزین شوند.

خوزستان در ۲ سال گذشته از استان های نخست کشور در ساخت و ساز مدرسه بوده است.

پارسال یکهزار کلاس درس در خوزستان ساخته شد.

برچسب ها: مدرسه سازی ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار