مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: متوجه شدیم سه سال است از فصل پنجم بودجه استانداری پولی به ورزش خوزستان نداده است که پیگیر شدیم و قول ۵۰۰ میلیون تومان را به ما دادند که البته عددی نیست ولی استاندار و سازمان برنامه و بودجه استان قول داده اند که این عدد افزایش پیدا کند.
کد خبر: ۱۰۷۰۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵ 03 October 2022

حمید بنی‌تمیم در مجمع سالانه هیات جودو خوزستان که روز گذشته در اهواز برگزار شد اظهار کرد: همیشه به گسترش رشته‌های ورزشی، همگانی کردن آنها و افزایش مخاطبین و همچنین توجه به استعدادیابی و آموزش تأکید داشته‌ایم. ضمن اینکه میزبانی رقابت‌های قهرمانی کشور و اردوهای تیم ملی مورد تأکید ما بوده است و با توجه به شرایط جوی در نیمه دوم سال تا اوایل سال بعد در خوزستان می‌توانیم این میزبانی‌ها را داشته باشیم و از این ظرفیت برای معرفی قهرمانان و داورانمان استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: خوشبختانه در هشت ماه اخیر ورزش خوزستان یک جهش خوب در رشته‌ها داشته است و ورزشکاران بیشتری را به تیم‌های ملی معرفی کرده‌ایم. همچنین مربیانی را هم داشته‌ایم که به اردوهای تیم ملی دعوت شده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به حضور خوب خوزستان در مسابقات استعدادیابی کشور گفت: در ۴۴ رشته دختران و پسران استان به این مسابقات اعزام شدند.

وی با اشاره به فعالیت ۴۷ رشته و ۲۹ شهرستان در ورزش ادامه داد: تاکنون ۹۰۰ میلیون تومان اعتبارات دریافت کرده‌ایم که واقعاً رقمی نیست که بتوانیم روی آن حساب کنیم. البته هیچ زمانی گله‌مند نبوده‌ام اما کار در چنین شرایطی سخت است.

بنی‌تمیم در ادامه با بیان اینکه جودوی آقای خوزستان در یکی، دو سال اخیر روند خوبی داشته است، گفت: علی‌رغم کرونا فعالیت خوب بوده است. البته جودوی بانوان استان نیازمند تلاش بیشتر است و امیدوارم تعداد بانوان از نظر کمی بیشتر و همچنین در بخش کیفی بهتر شود. همچنین پیگیری‌های هیات در بخش‌های مختلف خوب بوده و نشان می‌دهد که در این هیات دغدغه وجود دارد و کار می‌کنند و خوشبختانه ما هم به قول‌هایی که به خیلی از مخاطبانمان از جمله هیات‌ها داده‌ایم، عمل کرده‌ایم و امیدوارم با همین روال پیش برویم.

وی با اشاره به قول‌های استاندار برای افزایش اعتبارات ورزش خوزستان عنوان کرد: ما در جلسه شورای ورزش استان متوجه شدیم سه سال است از فصل پنجم بودجه استانداری پولی به ورزش خوزستان نداده است. پیگیر شدیم و قول ۵۰۰ میلیون تومان را به ما دادند که البته عددی نیست ولی استاندار و سازمان برنامه و بودجه استان قول دادند که این عدد افزایش پیدا کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: حدود ۶۰۰ پروژه عمرانی نیمه‌تمام در خوزستان وجود دارد که با توجه به کمبود نیرو در این بخش کار سخت است اما در هفته دولت ۱۴ پروژه افتتاح شد و در هفته تربیت بدنی نیز چند پروژه دیگر افتتاح خواهد شد. کمبودهایی در ورزش خوزستان وجود دارد که امیدوارم با نقدهای منصفانه ایرادات را برطرف کنیم.

برچسب ها: حمید بنی تمیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار